اعزام دومین گروه از مأموران خدمات شهری به عراق

5/5

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین از اعزام گروه دوم مأموران خدمات شهری با ظرفیت یک هزار و۶۰ نفر به نجف و کربلا خبر داد.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین از اعزام گروه دوم مأموران خدمات شهری با ظرفیت یک هزار و۶۰ نفر به نجف و کربلا خبر داد. منصور باقرصاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسئولیت کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین، اظهار کرد: روز گذشته دومین گروه از اکیب خدمات شهری به شهرهای نجف و کربلا اعزام شدند. وی با بیان اینکه این اکیب با ظرفیت هزار و ۶۰ نفر اعزام شدند، افزود: این گروه همانند اکیب اول فعالیت های خود در حوزه نظافت و ارائه خدمات شهری در این دو شهر را شروع می کنند. دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین با اشاره به استقرار شهرداری مناطق مختلف در مرزهای چهارگانه، گفت: مجموعه ای از عوامل شهرداری نیز در مسیر نجف -کربلا به همراه دو موکب اصلی به همت بسیج شهرداری تهران استقرار یافته اند. وی بیان کرد: در منظقه کوت عراق نیز شهرداری منطقه دو تهران مستقر است. باقرصاد به استقرار عوامل ستاد شهر سالم شهرداری تهران در نقاط مرزی و در خاک عراق در دو نقطه نجف و کربلا اشاره کرد و یادآورشد: این عوامل تلاش می کنند تا با همکاری هلال احمر در عراق و وزارت بهداشت در ایران خدمات در حوزه بهداشت و درمان به زائران ارائه کنند.

منصور باقرصاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسئولیت کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین، اظهار کرد: روز گذشته دومین گروه از اکیب خدمات شهری به شهرهای نجف و کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اکیب با ظرفیت هزار و ۶۰ نفر اعزام شدند، افزود: این گروه همانند اکیب اول فعالیت های خود در حوزه نظافت و ارائه خدمات شهری در این دو شهر را شروع می کنند.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین با اشاره به استقرار شهرداری مناطق مختلف در مرزهای چهارگانه، گفت: مجموعه ای از عوامل شهرداری نیز در مسیر نجف -کربلا به همراه دو موکب اصلی به همت بسیج شهرداری تهران استقرار یافته اند.

وی بیان کرد: در منظقه کوت عراق نیز شهرداری منطقه دو تهران مستقر است.

باقرصاد به استقرار عوامل ستاد شهر سالم شهرداری تهران در نقاط مرزی و در خاک عراق در دو نقطه نجف و کربلا اشاره کرد و یادآورشد: این عوامل تلاش می کنند تا با همکاری هلال احمر در عراق و وزارت بهداشت در ایران خدمات در حوزه بهداشت و درمان به زائران ارائه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید