اعزام آزمایشی زائران عتبات عالیات در آینده نزدیک

مدیر حج و زیارت گیلان، از اعزام آزمایشی زائران عتبات عالیات از طریق سفر هوایی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: اعزام زائران پس از تزریق واکسن کرونا انجام می شود.
5/5

حسن فعال در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به آغاز هفته حج از دوشنبه، ۲۲ خردادماه جاری اشاره کرد و گفت: امسال برای اعزام پنج کاروان در قالب ۶۷۵ نفر برای سفر حج از استان برنامه ریزی های لازم انجام شده، اما کشور عربستان تاکنون هیچ موضعی درباره حج اعلام نکرده است.

وی با بیان اینکه پیگیری های لازم برای اعزام زائران اربعین امسال به عتبات عالیات انجام شده است، تصریح کرد: قرار شده، امسال اربعین را با تمام توان برگزار کنیم؛ ضمن اینکه کشور عراق برای حذف روادید زائران اعلام آمادگی کرده است.

مدیر حج و زیارت گیلان، از اعزام آزمایشی زائران عتبات عالیات از طریق سفر هوایی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: اعزام زائران پس از تزریق واکسن کرونا انجام می شود؛ البته تاکنون نتوانستیم رضایت ستاد ملی کرونا برای اعزام زائران را جلب کنیم.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز، با تبریک نزدیک شدن هفته حج، اظهار کرد: امیدواریم زیارت خانه خدا برای زائران فراهم شود و طبق گفته مسئولان مربوطه، مسیر عتبات عالیات نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای زائران به زودی باز می شود؛ البته حفظ سلامتی مردم در اولویت است.

وی به آماده سازی برگزاری مراسم اربعین با حضور زائران اشاره کرد و افزود: امیدواریم روادید برای حضور زائران در عتبات عالیات برداشته شود.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دین داری و دوستی و حب ائمه اطهار(ع) در دل مردم ماندگار است، تصریح کرد: مردم برای سفر حج از آمادگی لازم برخوردارند؛ ضمن اینکه حضور هر ایرانی در سرزمین عتبات عالیات موجب ناخشنودی دشمنان و شادی دوستان می شود. / ایسنا

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید