اسکان ۵۰۰ هزار زائر اربعین توسط ستاد بازسازی عتبات

5/5

مسئول فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات از آمادگی این ستاد برای اسکان بیش از ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در عراق خبر داد .

مسئول فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات از آمادگی این ستاد برای اسکان بیش از ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در عراق خبر داد . به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا منجزی گفت: براساس تصمیم ستاد اربعین امسال مسئولیت کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه راهپیمایان اربعین حسینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات سپرده شده است که کار اسکان و تغذیه در حال انجام است. وی از آغاز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق خبر داد و افزود: هم اینک بیش از ۶۰ موکب دار ایرانی با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات وارد خاک ایران شده اند و به زودی فعالیت خود را برای اسکان و تغذیه زائران آغاز خواهند کرد. حجت الاسلام منجزی تصریح کرد: براساس اعلام ستاد اربعین، ستاد بازسازی عتبات آمادگی دارد تا بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار زائر ایرانی را در اربعین حسینی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا، سامرا و کاظمین اسکان دهد. وی یادآور شد: همچنین امسال تغذیه زائران ایرانی به ستاد بازسازی عتبات واگذار شده است که در هر وعده بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا به زائران ارائه خواهد شد. مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات گفت: برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در موکب ها آغاز خواهد شد؛ زیرا در حال حاضر موکب ها در حال استقرار هستند و تجهیزات خود را در موکب ها مستقر می کنند. گفتنی است؛ بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مسئولیت کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه زائران اربعین به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است. ستاد نیز شماره حساب ۱۰۴۰ بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی کنگره عظیم اربعین اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا منجزی گفت: براساس تصمیم ستاد اربعین امسال مسئولیت کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه راهپیمایان اربعین حسینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات سپرده شده است که کار اسکان و تغذیه در حال انجام است.

وی از آغاز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق خبر داد و افزود: هم اینک بیش از ۶۰ موکب دار ایرانی با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات وارد خاک ایران شده اند و به زودی فعالیت خود را برای اسکان و تغذیه زائران آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام منجزی تصریح کرد: براساس اعلام ستاد اربعین، ستاد بازسازی عتبات آمادگی دارد تا بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار زائر ایرانی را در اربعین حسینی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا، سامرا و کاظمین اسکان دهد.

وی یادآور شد: همچنین امسال تغذیه زائران ایرانی به ستاد بازسازی عتبات واگذار شده است که در هر وعده بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا به زائران ارائه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات گفت: برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در موکب ها آغاز خواهد شد؛ زیرا در حال حاضر موکب ها در حال استقرار هستند و تجهیزات خود را در موکب ها مستقر می کنند.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مسئولیت کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه زائران اربعین به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است. ستاد نیز شماره حساب ۱۰۴۰ بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی کنگره عظیم اربعین اختصاص داده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید