استمرار خدمات رسانی شادگان در مرز شلمچه تا سه روز بعد از اربعین حسینی

5/5

معاون فرماندار شادگان گفت: خدمات رسانی شادگان به زوار امام حسین(ع) در مرز شلمچه خرمشهر تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.

معاون فرماندار شادگان گفت: خدمات رسانی شادگان به زوار امام حسین(ع) در مرز شلمچه خرمشهر تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد. نعمت اله آلبوغبیش در بازدید از مرز شلمچه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار برنا، از استمرار خدمات رسانی شادگان به زوار امام حسین علیه السلام در این مرز خبر داد و اظهار کرد: افتخار خدمات رسانی به زائرین آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام بعنوان شهرستان معین ستاد اربعین حسینی خرمشهر تا سه روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت. معاون فرماندار شادگان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین حسینی که نماد عزت و ارادت به اهل بیت علیهم السلام است افزود: افتخار خدمت در راه حضرت امام حسین علیه السلام و زائرین اربعین حسینی، مدال افتخاری است که عاشقان این امام همام برای رسیدن به آن شبانه روزی در تلاش هستند. وی افزود: علاوه بر استقرار مواکب مردمی این شهرستان در مرز شلمچه و افتخار خدمت رسانی به زوار آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام، پست امدادی ۱۲ نفری جمعیت هلال احمر شادگان از هفتم آبان ماه در این مرز مستقر شده و تا بیست و یکم این ماه به فعالیتهای امدادی ادامه خواهد داد. همچنین در این مدت تعدادی از امدادگران جمعیت هلال احمر شادگان به منظور امداد رسانی در عتبات مقدسه، به کشور عراق اعزام شده اند. آلبوغبیش در پایان یادآور شد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز اکیپی متشکل از پزشک، بهیار، بهورز و کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماریها در مرز شلمچه به منظور فعالیت در این حوزه مستقر شده و افتخار خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا و اربعین حسینی را دارند. معاون فرماندار شادگان در ادامه از آبرسانی با تانکر در مرز شلمچه توسط آبفار شادگان بعنوان یکی دیگر از فعالیتهای شهرستان یاد کرد و با تقدیر و تشکر از کلیه خدمت گذاران مراسم اربعین حسینی، یادآور شد: قطعا این عزیزان پاداش اصلی خود را از حضرت سیدالشهدا علیه السلام در دنیا و آخرت دریافت خواهند کرد.

نعمت اله آلبوغبیش در بازدید از مرز شلمچه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار برنا، از استمرار خدمات رسانی شادگان به زوار امام حسین علیه السلام در این مرز خبر داد و اظهار کرد: افتخار خدمات رسانی به زائرین آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام بعنوان شهرستان معین ستاد اربعین حسینی خرمشهر تا سه روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین حسینی که نماد عزت و ارادت به اهل بیت علیهم السلام است افزود: افتخار خدمت در راه حضرت امام حسین علیه السلام و زائرین اربعین حسینی، مدال افتخاری است که عاشقان این امام همام برای رسیدن به آن شبانه روزی در تلاش هستند.

وی افزود: علاوه بر استقرار مواکب مردمی این شهرستان در مرز شلمچه و افتخار خدمت رسانی به زوار آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام، پست امدادی ۱۲ نفری جمعیت هلال احمر شادگان از هفتم آبان ماه در این مرز مستقر شده و تا بیست و یکم این ماه به فعالیتهای امدادی ادامه خواهد داد. همچنین در این مدت تعدادی از امدادگران جمعیت هلال احمر شادگان به منظور امداد رسانی در عتبات مقدسه، به کشور عراق اعزام شده اند.

آلبوغبیش در پایان یادآور شد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز اکیپی متشکل از پزشک، بهیار، بهورز و کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماریها در مرز شلمچه به منظور فعالیت در این حوزه مستقر شده و افتخار خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا و اربعین حسینی را دارند.

معاون فرماندار شادگان در ادامه از آبرسانی با تانکر در مرز شلمچه توسط آبفار شادگان بعنوان یکی دیگر از فعالیتهای شهرستان یاد کرد و با تقدیر و تشکر از کلیه خدمت گذاران مراسم اربعین حسینی، یادآور شد: قطعا این عزیزان پاداش اصلی خود را از حضرت سیدالشهدا علیه السلام در دنیا و آخرت دریافت خواهند کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید