استاندار خوزستان: اربعین فرصتی برای تقویت تعامل بین دو کشور ایران و عراق است

5/5

استاندار خوزستان ایام اربعین را فرصت مناسبی برای تعامل هرچه بهتر 2 کشور ایران و عراق در زمینه های مختلف دانست و گفت:اربعین باعث هماهنگی و ارتباط صمیمانه کشورهای ایران و عراق شده و در تقویت پیوندهای هر دو کشور تاثیر مثبت دارد.

استاندار خوزستان ایام اربعین را فرصت مناسبی برای تعامل هرچه بهتر 2 کشور ایران و عراق در زمینه های مختلف دانست و گفت:اربعین باعث هماهنگی و ارتباط صمیمانه کشورهای ایران و عراق شده و در تقویت پیوندهای هر دو کشور تاثیر مثبت دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد اربعین که با حضور مسئولان عراقی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد از برخورد مناسب با زائران ایرانی و برقراری نظم و امنیت در طول مسیر کربلا تقدیر کرد و گفت: با تلاش صورت گرفته و برقراری نظم و امنیت ،‌زائران با آرامش و امنیت کامل به سمت کربلای معلی در حرکت اند. وی افزود: امید است این تردد روان تا پایان بازگشت زائران به کشور ادامه داشته باشد و زائران با صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند. استاندار خوزستان ادامه داد: خدمت رسانی به زائران اربعین بسیار ارزشمند بوده که امید می رود همواره توفیق این خدمت را داشته باشیم و در جهت ارتقای سطح کیفی این خدمات در سال های آینده گام های بیشتری برداریم. وی یادآورشد: تمامی نیروهای اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی استان خوزستان که مسئولیت خدمت رسانی به زائران را در 2 مرز چذابه و شلمچه برعهده دارند، همواره با رضایتمندی کامل به تعامل خوب طرف های عراقی اشاره می کنند. استاندارخوزستان ادامه داد: پیش از اربعین به صورت مستمر با حضور در پایانه های مرزی استان در جریان کامل امور قرار گرفته و زحمات مسئولان عراقی را از نزدیک شاهد بودیم. وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های راه و بحث بهداشت و درمان ، بخصوص توسعه پارکینگ از مهمترین اولویت های مرزهای استان خوزستان بود که در این زمینه نسبت به سال گذشته اقدامات اساسی انجام شد. شریعتی اظهار کرد: نشست های ستاد اربعین در طول سال بی وقفه برگزار شده و می توان این برنامه ریزی را یکی از دلایل اصلی سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت های مرزهای استان دانست. تاکنون 830 هزار زائر اربعین حسینی از 2 مرز شلمچه و چذابه راهی کربلای معلی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد اربعین که با حضور مسئولان عراقی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد از برخورد مناسب با زائران ایرانی و برقراری نظم و امنیت در طول مسیر کربلا تقدیر کرد و گفت: با تلاش صورت گرفته و برقراری نظم و امنیت ،‌زائران با آرامش و امنیت کامل به سمت کربلای معلی در حرکت اند.

وی افزود: امید است این تردد روان تا پایان بازگشت زائران به کشور ادامه داشته باشد و زائران با صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خدمت رسانی به زائران اربعین بسیار ارزشمند بوده که امید می رود همواره توفیق این خدمت را داشته باشیم و در جهت ارتقای سطح کیفی این خدمات در سال های آینده گام های بیشتری برداریم.

وی یادآورشد: تمامی نیروهای اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی استان خوزستان که مسئولیت خدمت رسانی به زائران را در 2 مرز چذابه و شلمچه برعهده دارند، همواره با رضایتمندی کامل به تعامل خوب طرف های عراقی اشاره می کنند.

استاندارخوزستان ادامه داد: پیش از اربعین به صورت مستمر با حضور در پایانه های مرزی استان در جریان کامل امور قرار گرفته و زحمات مسئولان عراقی را از نزدیک شاهد بودیم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های راه و بحث بهداشت و درمان ، بخصوص توسعه پارکینگ از مهمترین اولویت های مرزهای استان خوزستان بود که در این زمینه نسبت به سال گذشته اقدامات اساسی انجام شد.

شریعتی اظهار کرد: نشست های ستاد اربعین در طول سال بی وقفه برگزار شده و می توان این برنامه ریزی را یکی از دلایل اصلی سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت های مرزهای استان دانست.

تاکنون 830 هزار زائر اربعین حسینی از 2 مرز شلمچه و چذابه راهی کربلای معلی شده اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید