احتمال اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای مراسم اربعین حسینی

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورت موافقت ستاد ملی کرونا و همچنین دولت عراق، نیروهای خدمات شهرداری تهران برای مراسم اربعین به کربلا اعزام خواهند شد.
5/5

پرویز سروری در پایان ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امروز در ابتدای جلسه مطابق هفته‌های اخیر یکی از معاونین شهردار تهران که آخرین معاونت شهرداری برای ارائه گزارش از عملکرد خود بود در صحن شورای شهر حاضر شد.

وی تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور در صحن شورا گزارش خود را مطرح کرد و سؤالاتی از سوی اعضا پرسیده شد و در ادامه نیز شهردار تهران در صحن شورا حاضر شد و به تعدادی از سؤالات اعضا پاسخ داد.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه 3 دستور جلسه برای امروز پیش‌بینی شده بود که با پیشنهاد نمایندگان شورا این موضوع تا بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی شورا به تعویق افتاد.

سروری درباره آمادگی شهرداری تهران برای اعزام نیروهای خدماتی به کربلا در مراسم اربعین امسال خاطرنشان کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا و دولت عراق این اجازه را بدهند قطعاً نیروهای خدماتی شهرداری تهران طبق سنوات گذشته برای ارائه خدمات به زائرین در مرزها و کربلا مستقر خواهند شد.

وی گفت: البته جلساتی را ما در این زمینه داشته و داریم اما نهایتاً تصمیم اعزام نیروها به‌عهده ستاد ملی کرونا و البته با موافقت دولت عراق خواهد بود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: البته با توجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون در زمان حاضر به‌سرعت انجام می‌شود احتمال اعزام نیروهای خدماتی و زائران ایرانی به کربلا وجود دارد. / تسنیم

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید