آموزش یک هزار سفیر سلامت برای راهپیمایی اربعین

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت متناسب با شرایط کرونایی در مراکز امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان خبر داد.
5/5

رقیه حاجی پور از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در مراکز امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان خوزستان خبر داد و گفت :با توجه به شیوع ویروس کرونا وقرار گیری استان خوزستان در وضعیت قرمز، این طرح امسال متناسب با شرایط موجود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال احمر خوزستان، وی افزود: امسال این طرح با محوریت آموزش های مجازی برنامه ریزی شده است و در همین قالب، زمینه آموزش و سازماندهی یک هزار سفیر سلامت جمعیت هلال احمر استان خوزستان در رویداد راهپیمایی اربعین حسینی فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در این طرح مباحث آموزشی از قبیل امداد و کمک های اولیه، حمایت های روانی، مدیریت تجمع های انبوه و راهکارهای پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ارائه می‌شود.

همه ساله ویژه برنامه طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان در مراکز امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر به اجرا در می آمد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال جاری شرایط و نحوه اجرای این طرح تغییر یافته است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید