آماده باش نیروی انتظامی برای خدمت به زائران اربعین حسینی//۷ ایستگاه بازرسی توسط نیروی انتظامی لرستان دایرشد

5/5

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان لرستان، با اشاره به تلاش پلیس برای صیانت از امنیت در اربعین حسینی، از آماده باش نیروی انتظامی لرستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبرداد.

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان لرستان، با اشاره به تلاش پلیس برای صیانت از امنیت در اربعین حسینی، از آماده باش نیروی انتظامی لرستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبرداد. سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامي لرستان، امروز(15 آبان) در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: هم اکنون نیروی انتظامی با هوشیاری کامل از امنیت موکب های خدمت رسانی و زائران حسینی صیانت می کند. وی با اشاره به راه اندازی موکب های خدمت رسانی زائران اربعین حسینی، بیان کرد: همچنین جمعی از کارکنان نیروی انتظامی در قالب خودرويي سيار در جنب اين موكب در مسير زائران اربعين بدنبال رضايتمندي زوار از سفر به لرستان هستيم. سردار مهدیان نسب، با اشاره به آماده باش نیروی انتظامی جهت تامین امنیت اربعین حسینی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و آمادگي در انجام اين ماموريت خطير تلاش می کند. وي تصریح کرد: اززائران اربعین حسینی و رانندگان درخواست می شود با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، بستن كمربندايمني و سرعت مطمئنه از سرعت و سبقت هاي غير مجاز خودداري و در توقف گاه ها و موكب هاي پيش بيني شده استراحت كنند. سردارمهديان نسب، خاطرنشان کرد: پليس مفتخر به خدمت گزاري به زائران اربعين حسيني است. وي گفت: پليس استان لرستان هم اکنون به صورت صد درصد آمادگی نظارت و كنترل كاروان هاي زيارتي از استان به سمت كربلا را دارد. فرمانده انتظامي لرستان، اظهار کرد: 7 ايستگاه بازرسي و توقفگاه در شهرستان هاي استان داير شده است.

سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامي لرستان، امروز(15 آبان) در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: هم اکنون نیروی انتظامی با هوشیاری کامل از امنیت موکب های خدمت رسانی و زائران حسینی صیانت می کند.

وی با اشاره به راه اندازی موکب های خدمت رسانی زائران اربعین حسینی، بیان کرد: همچنین جمعی از کارکنان نیروی انتظامی در قالب خودرويي سيار در جنب اين موكب در مسير زائران اربعين بدنبال رضايتمندي زوار از سفر به لرستان هستيم.

سردار مهدیان نسب، با اشاره به آماده باش نیروی انتظامی جهت تامین امنیت اربعین حسینی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و آمادگي در انجام اين ماموريت خطير تلاش می کند.

وي تصریح کرد: اززائران اربعین حسینی و رانندگان درخواست می شود با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، بستن كمربندايمني و سرعت مطمئنه از سرعت و سبقت هاي غير مجاز خودداري و در توقف گاه ها و موكب هاي پيش بيني شده استراحت كنند.

سردارمهديان نسب، خاطرنشان کرد: پليس مفتخر به خدمت گزاري به زائران اربعين حسيني است.

وي گفت: پليس استان لرستان هم اکنون به صورت صد درصد آمادگی نظارت و كنترل كاروان هاي زيارتي از استان به سمت كربلا را دارد.

فرمانده انتظامي لرستان، اظهار کرد: 7 ايستگاه بازرسي و توقفگاه در شهرستان هاي استان داير شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید