آماده‌سازی کنارگذر غربی مهران تا اربعین

5/5

معاون عمرانی استاندار از آماده شدن کنارگذر غربی مهران تا اربعین 97 خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر «احمد کرمی» در چهارمین جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین که در پایانه مرزی مهران با حضور مهندس حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده و اعضا این کمیته برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد. وی با اشاره به تردد 2 میلیون و 400 هزار نفری زوار اربعین در این ایام، گفت: اولین تلاش ما احصاء مشکلات سال های گذشته و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های 13 گانه اربعین است که یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین آنها کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود. معاون استاندار ایلام با اشاره به اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با عملیات عمرانی که در حال اجراست، بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاههای بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه ی پارکینگ ها هم اقدامات مناسب صورت گیرد. وی تأکید کرد : با توجه به این مراسم اربعین به سمت ماههای گرم پیش می رود باید برای این فصل هم برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد. کرمی رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح فوری معابر را از جمله اقدامات ضروری برای اربعین دانست و بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار از آماده شدن کنارگذر غربی مهران تا اربعین 97 خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر «احمد کرمی» در چهارمین جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین که در پایانه مرزی مهران با حضور مهندس حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده و اعضا این کمیته برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد.

وی با اشاره به تردد 2 میلیون و 400 هزار نفری زوار اربعین در این ایام، گفت: اولین تلاش ما احصاء مشکلات سال های گذشته و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های 13 گانه اربعین است که یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین آنها کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با عملیات عمرانی که در حال اجراست، بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاههای بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه ی پارکینگ ها هم اقدامات مناسب صورت گیرد.

وی تأکید کرد : با توجه به این مراسم اربعین به سمت ماههای گرم پیش می رود باید برای این فصل هم برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کرمی رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح فوری معابر را از جمله اقدامات ضروری برای اربعین دانست و بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید