۷۵ کیلومتر از طرح چهار بانده کردن محور ایلام-مهران افتتاح می شود

5/5

ایلام-استاندار ایلام گفت:۷۵ کیلومتر از طرح چهار بانده کردن محور ایلام-مهران تا اربعین امسال افتتاح می شود.

ایلام-استاندار ایلام گفت:۷۵ کیلومتر از طرح چهار بانده کردن محور ایلام-مهران تا اربعین امسال افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید امروز در بازدید طرح چهار بانده کردن محور ایلام-مهران اظهار داشت: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور طی ایام اربعین باعث شده زیرساخت های استان توسعه پیدا کنند. وی گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان بحث چهاربانده کردن محور ایلام-مهران بود که خوشبختانه طی دو سال گذشته توجه جدی شده و هم اکنون تا اربعین امسال ۷۵ کیلومتر از این مسیر قابل استفاده و بهره برداری است. مروارید با اشاره به اینکه هم اکنون پیمانکاران در چند نقطه با سرعت در حال اجرای کار هستند، گفت: تمام دغدغه مسئولان استانی این است که تا اربعین امسال بخش مهمی از این مسیر چهار بانده در اختیار زائران قرار گیرد تا مشکلات ترافیکی این محور کمتر شود. وی افزود: از مجموع این مسیر ۱۰۵ کیلومتری تا مرز حدود ۷۵ کیلومتر تا اربعین حسینی چهار بانده می‌شود و تنها ۳۰ کیلومتر باقی می‌ماند که امکان افتتاح آنها در سال جاری وجود ندارد ولی بدون شک در اربعین ۹۷ شاهد راه اندازی و چهار بانده کردن این مسیرها نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید امروز در بازدید طرح چهار بانده کردن محور ایلام-مهران اظهار داشت: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور طی ایام اربعین باعث شده زیرساخت های استان توسعه پیدا کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان بحث چهاربانده کردن محور ایلام-مهران بود که خوشبختانه طی دو سال گذشته توجه جدی شده و هم اکنون تا اربعین امسال ۷۵ کیلومتر از این مسیر قابل استفاده و بهره برداری است.

مروارید با اشاره به اینکه هم اکنون پیمانکاران در چند نقطه با سرعت در حال اجرای کار هستند، گفت: تمام دغدغه مسئولان استانی این است که تا اربعین امسال بخش مهمی از این مسیر چهار بانده در اختیار زائران قرار گیرد تا مشکلات ترافیکی این محور کمتر شود.

وی افزود: از مجموع این مسیر ۱۰۵ کیلومتری تا مرز حدود ۷۵ کیلومتر تا اربعین حسینی چهار بانده می‌شود و تنها ۳۰ کیلومتر باقی می‌ماند که امکان افتتاح آنها در سال جاری وجود ندارد ولی بدون شک در اربعین ۹۷ شاهد راه اندازی و چهار بانده کردن این مسیرها نیز خواهیم بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید