۳۵ موکب استان فارس تاکنون دارای شناسنامه شدند

5/5

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: تاکنون ۳۵ موکب جهت ارائه خدمات به زائرین در اربعین حسینی در فارس شناسنامه دار شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: تاکنون ۳۵ موکب جهت ارائه خدمات به زائرین در اربعین حسینی در فارس شناسنامه دار شدند. به گزارش روابط عمومی بازسازی عتبات عالیات فارس، اسکندر قاسمی در جلسه هماهنگی مدیران و مسئولین اجرایی موکب های اربعین استان فارس در سال جاری با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات بعنوان مسئول کمیته اسکان ، تغذیه و جذب مشارکت های مردمی و با همکاری موکب داران توانسته تاکنون 35 موکب را جهت ارائه خدمت شناسنامه دار کند ، گفت: طبق دستور العمل صادر از ستاد مرکز و انجام سیرمراحل اداری توانسته ایم برای تمامی موکب های استان فارس که در مراسم اربعین حسینی قصد رائه خدمت را داشته اند پروانه موکب داری صادر کنیم تا کار بصورت قانونی و نظامند پیش برود. وی عمده خدمات موکب داران استان فارس را در بحث اسکان و تغذیه دانست و ادامه داد: در کنار بحث اسکان و تغذیه بحث امورات فرهنگی را هم با هماهنگی با کمیته فرهنگی ستاد اربعین به مسئولیت سازمان تبلیغات استان فارس بصورت جدی دنبال می کنیم تا بتوانیم به گسترش فرهنگ شیعه کمک کنیم. معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس نیز در ادامه با بیان اینکه تمامی توان استان فارس برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی در سال جاری به کار گرفته شده است، گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته در این راه یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که بدنه دولت بعنوان تسهیل کننده اقدامات تمامی توان خود را برای کمک به کار خواهد گرفت . شاپور رستمی وضعیت تعداد موکب ها در مراسم اربعین حسینی در سال جاری بسیار مطلوب دانست و گفت: درحال حاضر تعداد 35موکب اقدامات ثبت نام و جانمایی محل استقرار خود را در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات انجام داده که برای این تعداد پروانه موکب صادر شده است و تلاش میکنیم که کیفیت ارائه خدمات به زوار هم با توجه به افزایش موکب ها بالا ببریم تا درخور شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشند. در این جلسه نیز تعدادی از موکب داران و مدیران اجرایی موکب ها به ارائه نظرات و راهکارهای خود برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم اربعین حسینی در سال جاری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بازسازی عتبات عالیات فارس، اسکندر قاسمی در جلسه هماهنگی مدیران و مسئولین اجرایی موکب های اربعین استان فارس در سال جاری با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات بعنوان مسئول کمیته اسکان ، تغذیه و جذب مشارکت های مردمی و با همکاری موکب داران توانسته تاکنون 35 موکب را جهت ارائه خدمت شناسنامه دار کند ، گفت: طبق دستور العمل صادر از ستاد مرکز و انجام سیرمراحل اداری توانسته ایم برای تمامی موکب های استان فارس که در مراسم اربعین حسینی قصد رائه خدمت را داشته اند پروانه موکب داری صادر کنیم تا کار بصورت قانونی و نظامند پیش برود.

وی عمده خدمات موکب داران استان فارس را در بحث اسکان و تغذیه دانست و ادامه داد: در کنار بحث اسکان و تغذیه بحث امورات فرهنگی را هم با هماهنگی با کمیته فرهنگی ستاد اربعین به مسئولیت سازمان تبلیغات استان فارس بصورت جدی دنبال می کنیم تا بتوانیم به گسترش فرهنگ شیعه کمک کنیم.

معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس نیز در ادامه با بیان اینکه تمامی توان استان فارس برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی در سال جاری به کار گرفته شده است، گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته در این راه یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که بدنه دولت بعنوان تسهیل کننده اقدامات تمامی توان خود را برای کمک به کار خواهد گرفت .

شاپور رستمی وضعیت تعداد موکب ها در مراسم اربعین حسینی در سال جاری بسیار مطلوب دانست و گفت: درحال حاضر تعداد 35موکب اقدامات ثبت نام و جانمایی محل استقرار خود را در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات انجام داده که برای این تعداد پروانه موکب صادر شده است و تلاش میکنیم که کیفیت ارائه خدمات به زوار هم با توجه به افزایش موکب ها بالا ببریم تا درخور شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشند.

در این جلسه نیز تعدادی از موکب داران و مدیران اجرایی موکب ها به ارائه نظرات و راهکارهای خود برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم اربعین حسینی در سال جاری پرداختند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید