۱۰ هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود

5/5

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی زمینه اطلاع رسانی و تبیین برنامه های عاشورایی در استان فراهم شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی زمینه اطلاع رسانی و تبیین برنامه های عاشورایی در استان فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات استان قزوین، حجتالاسلام علی نعمت اللهی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی اربعین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های موجود همه دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی استفاده کنیم تا این ایین مذهبی چون گذشته شایسته مسلمانان برگزار شود. وی بیان کرد: استان قزوین ظرفیتهای خوب فرهنگی دارد که از آن غفلت نکرده ایم وتاکنون 4 جلسه با روحانیون، سه جلسه با فعالان فرهنگی، 5 جلسه با هیئت های مذهبی و سه جلسه با مداحان برگزار کردهایم و توصیههای لازم به افراد داده شده است. نعمت اللهی تصریح کرد: نشست‌های آموزشی با فعالان فرهنگی و دست اندرکاران برنامه‌های محرم برگزار شده و با مبلغان دینی هم موضوع جلوگیری از خرافات در دسته های عزاداری و نوحه خوانی و سخنرانیها مطرح شده است. مسئول کمیته فرهنگی وآموزش ستاد اربعین در استان قزوین عنوان کرد: در سال گذشته 200 روحانی برای مراسم اربعین حسینی اعزام شدند و امسال نیز همین تعداد برای تبیین فلسفه عاشورا به این مراسم اعزام می‌شوند. وی بیان کرد: با راه اندازی سامانه تلگرامی نسبت به اطلاعرسانی اقدام لازم صورت گرفته و با تهیه بسته‌های فرهنگی برای 10 هزار زائر حسینی نسبت به فرهنگ سازی اقدام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات استان قزوین، حجتالاسلام علی نعمت اللهی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی اربعین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های موجود همه دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی استفاده کنیم تا این ایین مذهبی چون گذشته شایسته مسلمانان برگزار شود.

وی بیان کرد: استان قزوین ظرفیتهای خوب فرهنگی دارد که از آن غفلت نکرده ایم وتاکنون 4 جلسه با روحانیون، سه جلسه با فعالان فرهنگی، 5 جلسه با هیئت های مذهبی و سه جلسه با مداحان برگزار کردهایم و توصیههای لازم به افراد داده شده است.

نعمت اللهی تصریح کرد: نشست‌های آموزشی با فعالان فرهنگی و دست اندرکاران برنامه‌های محرم برگزار شده و با مبلغان دینی هم موضوع جلوگیری از خرافات در دسته های عزاداری و نوحه خوانی و سخنرانیها مطرح شده است.

مسئول کمیته فرهنگی وآموزش ستاد اربعین در استان قزوین عنوان کرد: در سال گذشته 200 روحانی برای مراسم اربعین حسینی اعزام شدند و امسال نیز همین تعداد برای تبیین فلسفه عاشورا به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: با راه اندازی سامانه تلگرامی نسبت به اطلاعرسانی اقدام لازم صورت گرفته و با تهیه بسته‌های فرهنگی برای 10 هزار زائر حسینی نسبت به فرهنگ سازی اقدام شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید