پیمانکاران محورهای تردد زائران اربعین جدی‌تر عمل کنند

5/5

​استاندار ایلام خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بحث اربعین در استان شد و گفت: پیمانکاران در فرصت باقی‌مانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه‌های حساس را تا پیش از اوج تردد زائران تکمیل کنند.

​استاندار ایلام خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بحث اربعین در استان شد و گفت: پیمانکاران در فرصت باقی‌مانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه‌های حساس را تا پیش از اوج تردد زائران تکمیل کنند. به گزارش ایسنا، مهندس «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست اعضای کمیته زیرساخت اربعین استان ایلام با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: 20 پروژه راهسازی در مسیرهای مختلف استان در حال انجام است که تلاش می‌شود پروژه‌هایی را که قابلیت تکمیل شدن دارند تا قبل از ایام اربعین امسال تکمیل و مابقی نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند . وی با بیان این‌که در بازدیدهای میدانی که از پروژه‌های در دست اجرای استان بعمل آمد دستورات لازم برای رفع نواقص انجام و لیست نیازمندی‌های اربعین استان نیز احصا شده است، افزود: پیمانکاران در فرصت باقی‌مانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه‌های حساس را تا پیش از اوج تردد زائران تکمیل کنند، مشکلات اعتباری آنان نیز به زودی برطرف خواهد شد . سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت های مرز مهران و دهلران برای تردد زائران در استان شتاب خاصی گرفته است، خاطرنشان کرد: برخی نیازهای اربعین استان به استان‌های معین واگذار شده و آمادگی کامل برای رفع این نیازمندی‌ها از سوی این استان ها نیز اعلام شده است. استاندار ایلام استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بحث اربعین در استان را خواستار شد و گفت: گردشگری مذهبی باید در استان مورد توجه قرار گیرد تا همه مردم از این مهم درآمد و اشتغالزایی داشته باشند

به گزارش ایسنا، مهندس «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست اعضای کمیته زیرساخت اربعین استان ایلام با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: 20 پروژه راهسازی در مسیرهای مختلف استان در حال انجام است که تلاش می‌شود پروژه‌هایی را که قابلیت تکمیل شدن دارند تا قبل از ایام اربعین امسال تکمیل و مابقی نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند .

وی با بیان این‌که در بازدیدهای میدانی که از پروژه‌های در دست اجرای استان بعمل آمد دستورات لازم برای رفع نواقص انجام و لیست نیازمندی‌های اربعین استان نیز احصا شده است، افزود: پیمانکاران در فرصت باقی‌مانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه‌های حساس را تا پیش از اوج تردد زائران تکمیل کنند، مشکلات اعتباری آنان نیز به زودی برطرف خواهد شد .

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت های مرز مهران و دهلران برای تردد زائران در استان شتاب خاصی گرفته است، خاطرنشان کرد: برخی نیازهای اربعین استان به استان‌های معین واگذار شده و آمادگی کامل برای رفع این نیازمندی‌ها از سوی این استان ها نیز اعلام شده است.

استاندار ایلام استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بحث اربعین در استان را خواستار شد و گفت: گردشگری مذهبی باید در استان مورد توجه قرار گیرد تا همه مردم از این مهم درآمد و اشتغالزایی داشته باشند

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید