پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس اربعین آغاز شده است/محاسبه نرخ بلیت‌ها به صورت دوطرفه

5/5

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت های اتوبوس برای زائران اربعین از ۲۵ مهرماه آغاز شده است، زائران عتبات عالیات با برنامه سفر خود را آغاز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت های اتوبوس برای زائران اربعین از ۲۵ مهرماه آغاز شده است، زائران عتبات عالیات با برنامه سفر خود را آغاز کنند. داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: زائران اربعین می توانند به صورت حضوری به پایانه های مسافربری و همچنین از طریق سایت اینترنتی Payaneha.com می توانند نسبت به خرید بلیت مراجعه کنند. وی با اشاره به اینکه قیمت بلیت اتوبوس طبق تعرفه اعلام شده است، افزود: با توجه به اینکه مسافر برای رفتن به مرزهای چذابه و شلمچه وجود دارد اما هنگام برگشت اتوبوس ها مسافری ندارند، قیمت بلیت ها دو طرفه حساب می شود و در زمان بازگشت از عتبات هم به همین صورت است. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: بدون شک پس از اربعین، با ازدحام جمعیتی مواجه هستیم که در ۴ روز باید از مرز تخلیه شوند اما متأسفانه امکان پیش خرید بلیت های اتوبوس برای برگشت مسافران در حال حاضر امکان پذیر نیست. وی خاطر نشان کرد: دقایقی پس از آغاز مراسم اربعین امام حسین (ع) اتوبوس های مسافربری در مرزهای مصوب مستقر خواهند بود.

داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: زائران اربعین می توانند به صورت حضوری به پایانه های مسافربری و همچنین از طریق سایت اینترنتی Payaneha.com می توانند نسبت به خرید بلیت مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت بلیت اتوبوس طبق تعرفه اعلام شده است، افزود: با توجه به اینکه مسافر برای رفتن به مرزهای چذابه و شلمچه وجود دارد اما هنگام برگشت اتوبوس ها مسافری ندارند، قیمت بلیت ها دو طرفه حساب می شود و در زمان بازگشت از عتبات هم به همین صورت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: بدون شک پس از اربعین، با ازدحام جمعیتی مواجه هستیم که در ۴ روز باید از مرز تخلیه شوند اما متأسفانه امکان پیش خرید بلیت های اتوبوس برای برگشت مسافران در حال حاضر امکان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: دقایقی پس از آغاز مراسم اربعین امام حسین (ع) اتوبوس های مسافربری در مرزهای مصوب مستقر خواهند بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید