پشتیبانی‌خودپردازها در کربلا توسط “پارسا”

5/5
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، بسیاری از ایرانیان خود را برای حضور در شهر کربلا و شرکت در مراسم اربعین آماده می‌سازند.

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، بسیاری از ایرانیان خود را برای حضور در شهر کربلا و شرکت در مراسم اربعین آماده می‌سازند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد زائران ایرانی که در مراسم اربعین شرکت می‌کنند افزایش یافته و بسیاری از این زائران در دیگر شهر‌های مذهبی عراق نیز حضور یابند. اما استفاده از خدمات بانکداری از جمله برداشت پول نقد همواره دغدغه زائران ایرانی در عراق بوده است. در سال‌های اخیر رشد فناوری پاسخگوی بسیاری از نیازهای ما بوده و امروزه دسترسی به بخش عمده‌ای از این خدمات با بهره بردن از دستگاه‌های خودپرداز فراهم شده؛ به گونه‌ای که استفاده از خودپرداز به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است. علاوه بر این، خدمات مهم دیگری از جمله خرید شارژ موبایل نیز توسط خودپردازها ارائه می‌شوند. با توجه افزایش تعداد زائران ایرانی اربعین در هر سال، نیاز به حضور بیشتر بانک‌های ایرانی در کشور عراق به منظور پاسخگویی به نیازهای زائران و فراهم شدن امکان ارائه خدمات بانکی به همه زائران احساس می‌شود. در سال گذشته شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه ( پارسا ) با فراهم کردن امکان استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های شهر و پاسارگاد در کربلا، زمینه‌ساز ارائه خدمات متعدد بانکی از قبیل دریافت وجه (دینار)، انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و … بوده است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی کار توانمند و زیرساخت‌هایی متناسب با شرایط کشور عراق، آمادگی خود را برای توسعه شبکه خودپرداز سایر بانک‌های ایرانی در نقاط مختلف کشور عراق و همچنین ارائه خدمات پول‌رسانی، پشتیبانی و پرستاری به آن‌ها اعلام نموده است . در سال گذشته، شرکت پارسا دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های ایرانی را در ۳۷ نقطه از شهر کربلا نصب کرده که عمدتاً مراکز تجمع زائران ایرانی به شمار می‌روند. این شرکت در تلاش است در سال جاری با استفاده از تجربیات بدست آمده و بررسی‌های انجام شده، اقدام به بهینه‌سازی موقعیت دستگاه‌های خودپرداز در سطح شهر کربلا نماید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد زائران ایرانی که در مراسم اربعین شرکت می‌کنند افزایش یافته و بسیاری از این زائران در دیگر شهر‌های مذهبی عراق نیز حضور یابند.
اما استفاده از خدمات بانکداری از جمله برداشت پول نقد همواره دغدغه زائران ایرانی در عراق بوده است. در سال‌های اخیر رشد فناوری پاسخگوی بسیاری از نیازهای ما بوده و امروزه دسترسی به بخش عمده‌ای از این خدمات با بهره بردن از دستگاه‌های خودپرداز فراهم شده؛ به گونه‌ای که استفاده از خودپرداز به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است. علاوه بر این، خدمات مهم دیگری از جمله خرید شارژ موبایل نیز توسط خودپردازها ارائه می‌شوند.
با توجه افزایش تعداد زائران ایرانی اربعین در هر سال، نیاز به حضور بیشتر بانک‌های ایرانی در کشور عراق به منظور پاسخگویی به نیازهای زائران و فراهم شدن امکان ارائه خدمات بانکی به همه زائران احساس می‌شود.
در سال گذشته شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه ( پارسا ) با فراهم کردن امکان استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های شهر و پاسارگاد در کربلا، زمینه‌ساز ارائه خدمات متعدد بانکی از قبیل دریافت وجه (دینار)، انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و … بوده است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی کار توانمند و زیرساخت‌هایی متناسب با شرایط کشور عراق، آمادگی خود را برای توسعه شبکه خودپرداز سایر بانک‌های ایرانی در نقاط مختلف کشور عراق و همچنین ارائه خدمات پول‌رسانی، پشتیبانی و پرستاری به آن‌ها اعلام نموده است .
در سال گذشته، شرکت پارسا دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های ایرانی را در ۳۷ نقطه از شهر کربلا نصب کرده که عمدتاً مراکز تجمع زائران ایرانی به شمار می‌روند. این شرکت در تلاش است در سال جاری با استفاده از تجربیات بدست آمده و بررسی‌های انجام شده، اقدام به بهینه‌سازی موقعیت دستگاه‌های خودپرداز در سطح شهر کربلا نماید.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید