پارکینگ ویژه اتوبو س های اربعین در نزدیک مرز جانمایی شود

5/5

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با بیان اینکه پارکینگ ویژه اتوبو س های اربعین در نزدیک مرز جانمایی شود، بر ضرورت استفاده از اطلاعات سامانه ثبت نام حج و زیارت برای ارائه خدمات بهتر به زائران تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با بیان اینکه پارکینگ ویژه اتوبو س های اربعین در نزدیک مرز جانمایی شود، بر ضرورت استفاده از اطلاعات سامانه ثبت نام حج و زیارت برای ارائه خدمات بهتر به زائران تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محسن صادقیان بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین کشور در مرز چزابه که به میزبانی یزد برگزار شد، به آمار چند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این آمار نشان می دهد که هر ساله بر تعداد زائرین اربعین حسینی افزوده می شود و در این راستا لازم است که برای جابجایی و حمل و نقل این زائرین، برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تاکید نمود: بحث تعداد اتوبوس ها، پارک آن ها، نحوه ورود و خروج، نحوه صدور صورت وضعیت مسافران و موارد مختلف دیگر، مسائلی بود که در سال گذشته و در زمان اجرای طرح در مرز چزابه، به چشم می خورد. وی خاطرنشان کرد: امسال در صورتی که بتوانیم، حداقل 500 متر مانده به پایانه مرزی، اقدام به جانمایی پارکینگ ها و تفکیک محل پارک اتوبوس استان های مختلف کنیم، بخش بزرگی از مشکلات برطرف می شود. صادقیان با بیان اینکه موضوع مهمی دیگری هم وجود داشت و آن عدم وجود مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها بود، تصریح کرد: سال گذشته رانندگان اتوبوس هایی که به مرز می رسیدند، یا درون و یا کنار اتوبوس خودشان اقدام به استراحت می کردند و لازم است که فضای مناسبی برای استراحت نیروهای حمل و نقل و رانندگان ایجاد شود. صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای برنامه ریزی بهتر برای سفر زائرین، لازم است قبل از شروع طرح، اطلاع رسانی لازم با رویکرد اینکه زائرین محترم را تشویق نماید که بصورت کاروانی و با خرید بلیط دربست یا بلیط رفت و برگشت اقدام به سفر نمایند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محسن صادقیان بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین کشور در مرز چزابه که به میزبانی یزد برگزار شد، به آمار چند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این آمار نشان می دهد که هر ساله بر تعداد زائرین اربعین حسینی افزوده می شود و در این راستا لازم است که برای جابجایی و حمل و نقل این زائرین، برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تاکید نمود: بحث تعداد اتوبوس ها، پارک آن ها، نحوه ورود و خروج، نحوه صدور صورت وضعیت مسافران و موارد مختلف دیگر، مسائلی بود که در سال گذشته و در زمان اجرای طرح در مرز چزابه، به چشم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در صورتی که بتوانیم، حداقل 500 متر مانده به پایانه مرزی، اقدام به جانمایی پارکینگ ها و تفکیک محل پارک اتوبوس استان های مختلف کنیم، بخش بزرگی از مشکلات برطرف می شود.

صادقیان با بیان اینکه موضوع مهمی دیگری هم وجود داشت و آن عدم وجود مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها بود، تصریح کرد: سال گذشته رانندگان اتوبوس هایی که به مرز می رسیدند، یا درون و یا کنار اتوبوس خودشان اقدام به استراحت می کردند و لازم است که فضای مناسبی برای استراحت نیروهای حمل و نقل و رانندگان ایجاد شود.

صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای برنامه ریزی بهتر برای سفر زائرین، لازم است قبل از شروع طرح، اطلاع رسانی لازم با رویکرد اینکه زائرین محترم را تشویق نماید که بصورت کاروانی و با خرید بلیط دربست یا بلیط رفت و برگشت اقدام به سفر نمایند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید