همکاری لرستان و ایلام در اربعین

5/5

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از همکاری لرستان در اربعین امسال با استان ایلام خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از همکاری لرستان در اربعین امسال با استان ایلام خبر داد. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، حسین کلانتری گفت: نیازمندیه ایی در بخش های مختلف با مسئولان استان لرستان مطرح شد چون تردد زائران بحث استانی نیست بلکه بحث ملی است . وی اظهار کرد:همه باید کمک کنند استانهای همجوار همچون لرستان که به عنوان استان معین انتخاب شده اند بسترهای لازم برای حمایت و کمک های آنها فراهم شده و ماموریت های لازم به دستگاه های اجرایی داده شده است. معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: جلسات مشترک با مسئولان دو استان ادامه خواهد یافت و اقلامی که به مسؤلان استان ایلام قول داده اند سریعتر به مهران منتقل شوند تا قبل از اربعین امسال امکانات مناسبی فراهم شود. کلانتری ادامه داد:یکی از سیاستهایی که پیگیری می کنیم مشارکت بحش خصوصی است و مردم عزیز آنهایی که نذورات و موکب دارند خدمات می دهند و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند بازار و رستورانهای شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند. وی تاکید کرد:کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچکس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز ندارد. حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: افتخار داریم به عنوان همسایه استان ایلام در بحث تردد زائران خدماتی را به استان ایلام ارائه دهیم. وی اظهار کرد: استان ایلام هرجایی که به کمک نیاز داشت در خدمت عزیزان ایلامی هستیم و همه دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی پای کار هستند و موکبی نیز در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران ارائه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، حسین کلانتری گفت: نیازمندیه ایی در بخش های مختلف با مسئولان استان لرستان مطرح شد چون تردد زائران بحث استانی نیست بلکه بحث ملی است .

وی اظهار کرد:همه باید کمک کنند استانهای همجوار همچون لرستان که به عنوان استان معین انتخاب شده اند بسترهای لازم برای حمایت و کمک های آنها فراهم شده و ماموریت های لازم به دستگاه های اجرایی داده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: جلسات مشترک با مسئولان دو استان ادامه خواهد یافت و اقلامی که به مسؤلان استان ایلام قول داده اند سریعتر به مهران منتقل شوند تا قبل از اربعین امسال امکانات مناسبی فراهم شود.

کلانتری ادامه داد:یکی از سیاستهایی که پیگیری می کنیم مشارکت بحش خصوصی است و مردم عزیز آنهایی که نذورات و موکب دارند خدمات می دهند و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند بازار و رستورانهای شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند.

وی تاکید کرد:کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچکس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز ندارد.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: افتخار داریم به عنوان همسایه استان ایلام در بحث تردد زائران خدماتی را به استان ایلام ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: استان ایلام هرجایی که به کمک نیاز داشت در خدمت عزیزان ایلامی هستیم و همه دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی پای کار هستند و موکبی نیز در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران ارائه خواهیم داد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید