همکاری اصناف و صنعتگران نظرآبادی در پشتیبانی از زائران اربعین

5/5

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان نظرآباد گفت: حضور و همراهی واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان نظرآباد در پشتیبانی از زائران اربعین حسینی و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان طبق روال سال‌های گذشته پابرجا بوده و امسال نیز شاهد این همکاری داوطلبانه از سوی اصناف خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان نظرآباد گفت: حضور و همراهی واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان نظرآباد در پشتیبانی از زائران اربعین حسینی و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان طبق روال سال‌های گذشته پابرجا بوده و امسال نیز شاهد این همکاری داوطلبانه از سوی اصناف خواهیم بود. رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان نظرآباد گفت: حضور و همراهی واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان نظرآباد در پشتیبانی از زائران اربعین حسینی و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان طبق روال سال‌های گذشته پابرجا بوده و امسال نیز شاهد این همکاری داوطلبانه از سوی اصناف خواهیم بود. مهدی زارعکار با اشاره به حضور فعالانه واحدهای صنفی و تولیدی در پشتیبانی از زوار امام حسین (ع) در اربعین حسینی اظهار داشت: طبق روال هرساله، در سال جاری نیز طی همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد بران شدیم تا بااطلاع رسانی دقیق به کلیه واحدهای صنفی و تولیدی مستقر در شهرستان در بحث پشتیبانی از زائران حضرت سیدالشهدا در پیاده‌روی باشکوه اربعین که حقیقتاً بیانگر قدرت و عظمت اسلام در بین جهانیان است همکاری فعالانه داشته باشیم. وی افزود: خوشبختانه در اربعین سال گذشته در آمار مجموع نذورات واحدهای صنفی و تولیدی رشد صددرصدی را شاهد بودیم که امسال نیز در تلاشیم بااطلاع رسانی دقیقمان همان وضعیت و سیر صعودی عنوان‌شده را نظاره‌گر باشیم چراکه به حمدالله مردم ما ملتی ولایی و مذهبی‌اند و بااطلاع رسانی به آن‌ها خواهیم دید که چه همکاری مشتاقانه‌ای را از سر خواهند گرفت. این مسئول در ادامه تأکید کرد: هیچ‌گونه اجبار و تحمیلی به اصناف و واحدهای تولیدی نمی‌شود و هرکدام با میل و رغبت درونی خود پا به این میدان گذاشته و می‌گذارند. زارعکار در خاتمه خاطرنشان کرد: به جهت وجود 2 سردخانه در شهرک‌های صنعتی و فضای خالی این دو، در بحث نگهداری از اقلام و نذورات نیز با ستاد اربعین شهرستان همکاری داشته و کلیه کالاهایی که نیاز به نگهداری در هوای سرد رادارند تا زمان بارگیری و ارسال به‌سوی کشور عراق در سردخانه‌های واحدهای تولیدی شهرستان نگهداری خواهند شد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان نظرآباد گفت: حضور و همراهی واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان نظرآباد در پشتیبانی از زائران اربعین حسینی و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان طبق روال سال‌های گذشته پابرجا بوده و امسال نیز شاهد این همکاری داوطلبانه از سوی اصناف خواهیم بود.
مهدی زارعکار با اشاره به حضور فعالانه واحدهای صنفی و تولیدی در پشتیبانی از زوار امام حسین (ع) در اربعین حسینی اظهار داشت: طبق روال هرساله، در سال جاری نیز طی همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد بران شدیم تا بااطلاع رسانی دقیق به کلیه واحدهای صنفی و تولیدی مستقر در شهرستان در بحث پشتیبانی از زائران حضرت سیدالشهدا در پیاده‌روی باشکوه اربعین که حقیقتاً بیانگر قدرت و عظمت اسلام در بین جهانیان است همکاری فعالانه داشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه در اربعین سال گذشته در آمار مجموع نذورات واحدهای صنفی و تولیدی رشد صددرصدی را شاهد بودیم که امسال نیز در تلاشیم بااطلاع رسانی دقیقمان همان وضعیت و سیر صعودی عنوان‌شده را نظاره‌گر باشیم چراکه به حمدالله مردم ما ملتی ولایی و مذهبی‌اند و بااطلاع رسانی به آن‌ها خواهیم دید که چه همکاری مشتاقانه‌ای را از سر خواهند گرفت.
این مسئول در ادامه تأکید کرد: هیچ‌گونه اجبار و تحمیلی به اصناف و واحدهای تولیدی نمی‌شود و هرکدام با میل و رغبت درونی خود پا به این میدان گذاشته و می‌گذارند.
زارعکار در خاتمه خاطرنشان کرد: به جهت وجود 2 سردخانه در شهرک‌های صنعتی و فضای خالی این دو، در بحث نگهداری از اقلام و نذورات نیز با ستاد اربعین شهرستان همکاری داشته و کلیه کالاهایی که نیاز به نگهداری در هوای سرد رادارند تا زمان بارگیری و ارسال به‌سوی کشور عراق در سردخانه‌های واحدهای تولیدی شهرستان نگهداری خواهند شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید