هفت مصدوم حادثه رانندگی کاظمین عراق به مراکز درمانی مهران منتقل شدند

5/5

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از انتقال هفت مجروح سانحه رانندگی زائران ایرانی اربعین حسینی در کاظمین عراق به مراکز درمانی شهرستان مهران خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از انتقال هفت مجروح سانحه رانندگی زائران ایرانی اربعین حسینی در کاظمین عراق به مراکز درمانی شهرستان مهران خبر داد. محمد سلیمانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه هفت زائر مجروح که همگی مرد هستند از طریق آمبولانس های این جمعیت به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل و در حال مداوا هستند. وی ادامه داد: از شب گذشته تا صبح امروز در مجموع 21 ایرانی شامل مجروحان حوادث رانندگی و بیماران توسط سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در سه مرحله از طریق مرز مهران وارد کشور شده و به مراکز درمانی انتقال یافته اند. به گزارش ایرنا، بر اثر تصادف دو دستگاه ون در کاظمین عراق هفت زائر ایرانی مصدوم شدند. خروجی مرزی مهران در جنوب باختری و فاصله 90 کیلومتری شهر ایلام کانون اصلی آمد و شد گردشگران مذهبی کشورهای عراق و ایران است. امنیت بالا و نزدیکی به شهرها و مکان های مقدس و بغداد پایتخت عراق از مهم ترین عوامل استقبال و انتخاب مهران به عنوان گذرگاه زائران عتبات عالیات عراق و ایران است. هر سال در ایام اربعین حسینی نزدیک به 2 میلیون نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز رسمی و بین المللی مهران راهی عراق می شوند. انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار ایرانی و غیر ایرانی برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین از راه مرز مهران به حدود 2.5 میلیون نفر برسد.

محمد سلیمانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه هفت زائر مجروح که همگی مرد هستند از طریق آمبولانس های این جمعیت به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل و در حال مداوا هستند.
وی ادامه داد: از شب گذشته تا صبح امروز در مجموع 21 ایرانی شامل مجروحان حوادث رانندگی و بیماران توسط سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در سه مرحله از طریق مرز مهران وارد کشور شده و به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
به گزارش ایرنا، بر اثر تصادف دو دستگاه ون در کاظمین عراق هفت زائر ایرانی مصدوم شدند.
خروجی مرزی مهران در جنوب باختری و فاصله 90 کیلومتری شهر ایلام کانون اصلی آمد و شد گردشگران مذهبی کشورهای عراق و ایران است.
امنیت بالا و نزدیکی به شهرها و مکان های مقدس و بغداد پایتخت عراق از مهم ترین عوامل استقبال و انتخاب مهران به عنوان گذرگاه زائران عتبات عالیات عراق و ایران است.
هر سال در ایام اربعین حسینی نزدیک به 2 میلیون نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز رسمی و بین المللی مهران راهی عراق می شوند.
انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار ایرانی و غیر ایرانی برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین از راه مرز مهران به حدود 2.5 میلیون نفر برسد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید