نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در 4 پایانه مرزی حضور دارند.

5/5

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ناجا با تمام ظرفیت در ۴ پایانه مرزی حضور فعال دارد به زائران توصیه کرد: برای حضور در سفر اربعین به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ناجا با تمام ظرفیت در ۴ پایانه مرزی حضور فعال دارد به زائران توصیه کرد: برای حضور در سفر اربعین به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام صورت گرفته است که در چند روز باقی مانده با تلاش استاندار ایلام و سایر مسئولان استان بایستی شدت گیرد. فرمانده ناجا اظهارکرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در چهار پایانه مرزی تعیین شده برای اربعین و با تمرکز بر مرز مهران حضور فعال دارد وامیدواریم با همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی خلاء‌های سال گذشته بر طرف و تردد زائران در اربعین امسال تسریع یابد. سردار اشتری خاطر نشان کرد: از قبل توصیه‌های لازم به زائران ارائه شده است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و دارای اعتبار را برای تردد در مرز‌ها به همراه داشته باشند و به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام صورت گرفته است که در چند روز باقی مانده با تلاش استاندار ایلام و سایر مسئولان استان بایستی شدت گیرد.

فرمانده ناجا اظهارکرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در چهار پایانه مرزی تعیین شده برای اربعین و با تمرکز بر مرز مهران حضور فعال دارد وامیدواریم با همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی خلاء‌های سال گذشته بر طرف و تردد زائران در اربعین امسال تسریع یابد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: از قبل توصیه‌های لازم به زائران ارائه شده است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و دارای اعتبار را برای تردد در مرز‌ها به همراه داشته باشند و به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید