نام نویسی ۱۰۰۰زائر پیاده عتبات عالیات در خراسان‌شمالی

5/5

رئیس حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: در سطح استان تاکنون یک هزار زائر عتبات عالیات برای شرکت در پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند.

رئیس حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: در سطح استان تاکنون یک هزار زائر عتبات عالیات برای شرکت در پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند. محمد قاصری رئیس حج و زیارت خراسان‌شمالی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: با توجه به نام نویسی یک هزار زائر پیاده عتبات عالیات در اربعین حسینی، سایر متقاضیان نیز باید از طریق سامانه سماح در استان اقدام کنند. وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۴ شرکت زیارتی به فعالیت می پردازند، ادامه داد: زائران می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده و هزینه های خود را از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت کنند. قاصری با بیان اینکه امکان پرداخت نقدی هزینه صدور ویزا وجود ندارد و باید از طریق عابربانک هزینه ها محاسبه شود، گفت: ویزای افراد پس از تحویل و تکمیل کامل هزینه ها صادر می‌شود. وی با اشاره به اینکه ویزای افراد از زمان صدور به مدت سه ماه دارای اعتبار است، افزود: افراد هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کرده و نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند. قاصری با بیان اینکه هزینه صدور ویزا، بیمه، خدمات اجرایی سفر کمتر از دو میلیون ریال است، یادآورشد: پیش بینی می‌کنیم سال جاری از این استان بیش از هفت هزار نفر برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کنند. وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ زائر از این استان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

محمد قاصری رئیس حج و زیارت خراسان‌شمالی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: با توجه به نام نویسی یک هزار زائر پیاده عتبات عالیات در اربعین حسینی، سایر متقاضیان نیز باید از طریق سامانه سماح در استان اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۴ شرکت زیارتی به فعالیت می پردازند، ادامه داد: زائران می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده و هزینه های خود را از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت کنند.
قاصری با بیان اینکه امکان پرداخت نقدی هزینه صدور ویزا وجود ندارد و باید از طریق عابربانک هزینه ها محاسبه شود، گفت: ویزای افراد پس از تحویل و تکمیل کامل هزینه ها صادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ویزای افراد از زمان صدور به مدت سه ماه دارای اعتبار است، افزود: افراد هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کرده و نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
قاصری با بیان اینکه هزینه صدور ویزا، بیمه، خدمات اجرایی سفر کمتر از دو میلیون ریال است، یادآورشد: پیش بینی می‌کنیم سال جاری از این استان بیش از هفت هزار نفر برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ زائر از این استان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید