موکب علی بن الموسی الرضا(ع) در کربلا برپا می‌شود

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: امسال ۹ موکب از استان گلستان در اربعین حسینر در کربلا برپا می‌شود که موکب علی بن الموسی الرضا(ع) از طرف شهرستان‌های آزادشهر و رامیان است.

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: امسال ۹ موکب از استان گلستان در اربعین حسینر در کربلا برپا می‌شود که موکب علی بن الموسی الرضا(ع) از طرف شهرستان‌های آزادشهر و رامیان است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, حبیب شفائی نوده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس, پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای جوایز, روز پنح شنبه از میدان مرکزی به سمت, زیتون تپه شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود. وی افزود: این پیاده‌روی که با همکاری سپاه و ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود, ساعت 7 صبح است و انتظار می‌رود همه مسئولان به همراه کارمندان و خانواده‌هایشان در این مراسم شرکت کنند. فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال, ادارات سهمیه اشتغال, خود را انجام دهند, به صورت نمونه اداره صنعت, معدن و تجارت باید تا پایان سال 419 نفر را اشتغالزایی کند. شفائی نوده یادآور شد: در سال گذشته کمک‌های خوبی مردم شهرستان برای زائران اربعین انجام دادند و انتظار داریم این کمک‌ها در سال جاری افزایش یابد, ما در سال گذشته, 5 تن برنج محلی برای موکب استان گلستان جهت اطعام زائران اربعین کمک کردیم. فرماندار شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در سال گذشته, تنها یک موکب به نمایندگی از استان گلستان در کربلا برپا بود, اما امسال 9 موکب از استان گلستان برپا می‌شود. شفائی نوده گفت: موکب علی بن الموسی الرضا(ع), به نمایندگی از شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در کنار حرم حضرت ابوالفضل(ع) برپا می‌شود و قرار است روزانه 4 هزار نفر را اطعام و یک‌هزار نفر را اسکان دهد. فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: سهمیه جمع‌آوری کمک به عتبات عالیات شهرستان, 95 میلیون تومان است که تاکنون بیش از 30 میلیون تومان آن جمع آوری شده و امید داریم مدیران دستگاه اجرایی در جهت کمک‌های مردم, اطلاع‌رسانی بیشتری کنند. شفائی نوده اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس, 6 نفر نیروی خدماتی و 2 نفر خدمه از جمله نیازهای شهرستان برای موکب علی بن الموسی الرضا(ع) در اربعین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, حبیب شفائی نوده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس, پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای جوایز, روز پنح شنبه از میدان مرکزی به سمت, زیتون تپه شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این پیاده‌روی که با همکاری سپاه و ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود, ساعت 7 صبح است و انتظار می‌رود همه مسئولان به همراه کارمندان و خانواده‌هایشان در این مراسم شرکت کنند.

فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال, ادارات سهمیه اشتغال, خود را انجام دهند, به صورت نمونه اداره صنعت, معدن و تجارت باید تا پایان سال 419 نفر را اشتغالزایی کند.

شفائی نوده یادآور شد: در سال گذشته کمک‌های خوبی مردم شهرستان برای زائران اربعین انجام دادند و انتظار داریم این کمک‌ها در سال جاری افزایش یابد, ما در سال گذشته, 5 تن برنج محلی برای موکب استان گلستان جهت اطعام زائران اربعین کمک کردیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در سال گذشته, تنها یک موکب به نمایندگی از استان گلستان در کربلا برپا بود, اما امسال 9 موکب از استان گلستان برپا می‌شود.

شفائی نوده گفت: موکب علی بن الموسی الرضا(ع), به نمایندگی از شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در کنار حرم حضرت ابوالفضل(ع) برپا می‌شود و قرار است روزانه 4 هزار نفر را اطعام و یک‌هزار نفر را اسکان دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: سهمیه جمع‌آوری کمک به عتبات عالیات شهرستان, 95 میلیون تومان است که تاکنون بیش از 30 میلیون تومان آن جمع آوری شده و امید داریم مدیران دستگاه اجرایی در جهت کمک‌های مردم, اطلاع‌رسانی بیشتری کنند.

شفائی نوده اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس, 6 نفر نیروی خدماتی و 2 نفر خدمه از جمله نیازهای شهرستان برای موکب علی بن الموسی الرضا(ع) در اربعین است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید