مشارکت زندان‌های کرمانشاه در ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین

5/5

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه از آمادگی برای مشارکت در ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه از آمادگی برای مشارکت در ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد. منصور بیگلری در گفتگو با ذاکرنیوز، اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه افتخار دارد در ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی سهیم باشد. وی با اشاره به آمادگی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه در خصوص محل اسکان و استراحت زائران گفت: خدمت رسانی به زائران و دل شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ است. بیگلری یادآور شد: مجموعه زندان های استان با هماهنگی ستاد مرکزی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور هر آن چه که در توان باشد در خدمت به آستان مقدس اهل بیت (ع) ارائه می‌نمایند. مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه بیان کرد: از هیچ کوششی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در استان دریغ نخواهیم کرد.

منصور بیگلری در گفتگو با ذاکرنیوز، اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه افتخار دارد در ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی سهیم باشد.

وی با اشاره به آمادگی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه در خصوص محل اسکان و استراحت زائران گفت: خدمت رسانی به زائران و دل شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ است.

بیگلری یادآور شد: مجموعه زندان های استان با هماهنگی ستاد مرکزی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور هر آن چه که در توان باشد در خدمت به آستان مقدس اهل بیت (ع) ارائه می‌نمایند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه بیان کرد: از هیچ کوششی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در استان دریغ نخواهیم کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید