مسئولان کشور برای بازگشایی مرز خسروی تلاش کنند

5/5

امام جمعه قصرشیرین در بیاناتی خواستار تلاش و پیگیری مسئولان کشور برای بازگشایی مرز رسمی خسروی در چند روز باقی مانده به اربعین حسینی شد.

امام جمعه قصرشیرین در بیاناتی خواستار تلاش و پیگیری مسئولان کشور برای بازگشایی مرز رسمی خسروی در چند روز باقی مانده به اربعین حسینی شد. به گزارش الوند خبر، حجت الاسلام ملکی در مراسم راهپیمایی و تجمع مردم قصرشیرین در روز 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی امروز ملت ایران پاسخ محکمی به آمریکا و همپیمانانش و همچنین اظهارات سخیف و دور از منطق و ادب رئیس جمهور آمریکا و مهمتر از آن، اینکه ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی خود هستند. امام جمعه قصرشیرین یادآور شد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی امروز نشان داد تحریم سپاه و تروریست خواندن این ملت اقدامی اشتباه و احمقانه از سوی استکبار جهانی و توهین آشکار به ملت با فرهنگ و متمدن ایران است. وی از ویژگی های بارز استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا را زورگویی و تهدید ملت ها عنوان کرد و افزود: دشمنان باید بدانند جوانان و ملت الهی نظام دینی ما با تمام وجود مدافع دین، ارزش ها، باورها و اعتقادات راسخ خود هستند. وی گفت: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار نشان داد و به تمام جهان این پیام را رساندند که هیچ کشور و حکومتی نمی تواند به نظام و انقلاب اسلامی نگاه چپ کند. حجت اسلام ملکی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جهاد فی سبیل الله و به جا آوردن تکلیف دینی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است. وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار اسلام حقیقی در جهان است و سراسر اقشار دنیا ملت متحد و الهی ایران را یک الگوی کامل دینی می‌دانند که در مقابل ظلم ایستادگی و از مظلومان عالم دفاع می‌کند.

به گزارش الوند خبر، حجت الاسلام ملکی در مراسم راهپیمایی و تجمع مردم قصرشیرین در روز 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی امروز ملت ایران پاسخ محکمی به آمریکا و همپیمانانش و همچنین اظهارات سخیف و دور از منطق و ادب رئیس جمهور آمریکا و مهمتر از آن، اینکه ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی خود هستند.

امام جمعه قصرشیرین یادآور شد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی امروز نشان داد تحریم سپاه و تروریست خواندن این ملت اقدامی اشتباه و احمقانه از سوی استکبار جهانی و توهین آشکار به ملت با فرهنگ و متمدن ایران است.

وی از ویژگی های بارز استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا را زورگویی و تهدید ملت ها عنوان کرد و افزود: دشمنان باید بدانند جوانان و ملت الهی نظام دینی ما با تمام وجود مدافع دین، ارزش ها، باورها و اعتقادات راسخ خود هستند.

وی گفت: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار نشان داد و به تمام جهان این پیام را رساندند که هیچ کشور و حکومتی نمی تواند به نظام و انقلاب اسلامی نگاه چپ کند.

حجت اسلام ملکی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جهاد فی سبیل الله و به جا آوردن تکلیف دینی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار اسلام حقیقی در جهان است و سراسر اقشار دنیا ملت متحد و الهی ایران را یک الگوی کامل دینی می‌دانند که در مقابل ظلم ایستادگی و از مظلومان عالم دفاع می‌کند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید