مرز “خسروی” از 5 آبان برای تردد زوار اربعین باز می‌شود

5/5

جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی از پنجم آبان برای تردد زوار اربعین حسینی بازگشایی می شود.

جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی از پنجم آبان برای تردد زوار اربعین حسینی بازگشایی می شود. جعفر همتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام اینکه مرز خسروی از پنجم آبان برای تردد زوار باز می شود، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم حضور زوار را از یک روز قبل از این تاریخ، یعنی چهارم آبان در مرز خسروی داشته باشیم. جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تدابیر لازم در مرز خسروی اندیشیده شده، عنوان کرد: گیت عبور و مرور، امکانات بهداشتی و درمانی، برق، آب، مخابرات، پارکینگ و … همگی برای پذیرایی از زوار اربعین آماده است. وی افزود: تاکنون چندین مرتبه بازدید از مرز خسروی داشتیم و چگونگی فراهم کردن امکانات بررسی شده است. همتی با اشاره به آماده باش کل استان برای استقبال از زوار اربعین، یادآوری کرد: از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی همه چیز فراهم است. به گفته این مسئول دراستان ظرفیت اسکان برای ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در مساجد، مدارس، اردوگاه های راهیان نور، مراکز سپاه و … فراهم است. همتی اظهارکرد: صدها موکب نیز در استان و در مسیر زوار تدارک دیده شده که ۳۰ یا ۴۰ موکب آن در خود کرمانشاه است. جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته های ۲۴ گانه در بخش های مختلف نیز آماده و پای کار هستند، خاطرنشان کرد: بازدیدهایی برای کسب تجربه از ایلام هم داشته ایم. وی افزود: به هر حال این اولین سالی است که عبور زوار اربعین را داریم و ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که قطعا تلاش می کنیم در سال های آینده این موارد هم مرتفع شود. همتی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مرز خسروی پس از ایام اربعین هم باز بماند و تردد زوار از این مرز صورت گیرد.

جعفر همتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام اینکه مرز خسروی از پنجم آبان برای تردد زوار باز می شود، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم حضور زوار را از یک روز قبل از این تاریخ، یعنی چهارم آبان در مرز خسروی داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تدابیر لازم در مرز خسروی اندیشیده شده، عنوان کرد: گیت عبور و مرور، امکانات بهداشتی و درمانی، برق، آب، مخابرات، پارکینگ و … همگی برای پذیرایی از زوار اربعین آماده است.

وی افزود: تاکنون چندین مرتبه بازدید از مرز خسروی داشتیم و چگونگی فراهم کردن امکانات بررسی شده است.

همتی با اشاره به آماده باش کل استان برای استقبال از زوار اربعین، یادآوری کرد: از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی همه چیز فراهم است.

به گفته این مسئول دراستان ظرفیت اسکان برای ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در مساجد، مدارس، اردوگاه های راهیان نور، مراکز سپاه و … فراهم است.

همتی اظهارکرد: صدها موکب نیز در استان و در مسیر زوار تدارک دیده شده که ۳۰ یا ۴۰ موکب آن در خود کرمانشاه است.

جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته های ۲۴ گانه در بخش های مختلف نیز آماده و پای کار هستند، خاطرنشان کرد: بازدیدهایی برای کسب تجربه از ایلام هم داشته ایم.

وی افزود: به هر حال این اولین سالی است که عبور زوار اربعین را داریم و ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که قطعا تلاش می کنیم در سال های آینده این موارد هم مرتفع شود.

همتی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مرز خسروی پس از ایام اربعین هم باز بماند و تردد زوار از این مرز صورت گیرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید