مرزهای خسروی و دهلران برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه می شود

5/5

وزیر کشور گفت: درجلسات مختلف برای تردد زائران به این نتیجه رسیدیم که مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و دهلران در استان ایلام برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه شود.

وزیر کشور گفت: درجلسات مختلف برای تردد زائران به این نتیجه رسیدیم که مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و دهلران در استان ایلام برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه شود. به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به تردد زوار درمرزهای رسمی درایام اربعین، گفت: درجلسات مختلف برای تردد زائران به این نتیجه رسیدیم که مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و دهلران در استان ایلام برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه شود. وزیر کشور با اشاره به مذاکرات انجام شده با دولت عراق برای ایجاد مرزهای جدید، گفت: در این مذاکرات ایجاد دو مرز دهلران و خسروی را مرتب مطرح کردیم و آنها تا کنون با این موضوع موافقت کرده اند و ایجاد شرایط لازم برای اتخاذ تصمیم نهایی مهم و موثر است لذا ما آمادگی لازم را داریم و هر کمکی نیاز باشد از طریق استانهای همجوار انجام خواهیم داد. رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: انشالله هم از مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و هم از مرزهای خسروی و دهلران بتوانیم زائرانمان را عبور دهیم؛ دولت در این راستا آمادگی کامل را دارد و استانهای مرزی تلاششان را انجام دادند و ما تجریه ٤ سال گذشته هم داریم که این موضوع می تواند در بهبود وضعیت سال جاری موثر باشد. رحمانی فضلی افزود: درحوزه توسعه زیرساخت هم تصمیمات خوبی گرفته شده است. عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام وارد فرودگاه شهدای این شهر شد، رحمانی فضلی در محل فرودگاه شهر ایلام مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان عالی استان قرار گرفت. قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار جدید ایلام امروز (دوشنبه) ۱۰ مهر با حضور وزیر کشور معارفه می‌شود. این برنامه ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای استان برگزار می شود. قاسم سلیمانی‌دشتکی دوم مهرماه از هیئت دولت به عنوان استاندار جدید ایلام رای اعتماد گرفت. محمدرضا مروارید نیز در روز ۲۷ مهر ۱۳۹۲ تاکنون به عنوان استاندار ایلام فعالیت داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به تردد زوار درمرزهای رسمی درایام اربعین، گفت: درجلسات مختلف برای تردد زائران به این نتیجه رسیدیم که مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و دهلران در استان ایلام برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه شود.

وزیر کشور با اشاره به مذاکرات انجام شده با دولت عراق برای ایجاد مرزهای جدید، گفت: در این مذاکرات ایجاد دو مرز دهلران و خسروی را مرتب مطرح کردیم و آنها تا کنون با این موضوع موافقت کرده اند و ایجاد شرایط لازم برای اتخاذ تصمیم نهایی مهم و موثر است لذا ما آمادگی لازم را داریم و هر کمکی نیاز باشد از طریق استانهای همجوار انجام خواهیم داد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: انشالله هم از مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و هم از مرزهای خسروی و دهلران بتوانیم زائرانمان را عبور دهیم؛ دولت در این راستا آمادگی کامل را دارد و استانهای مرزی تلاششان را انجام دادند و ما تجریه ٤ سال گذشته هم داریم که این موضوع می تواند در بهبود وضعیت سال جاری موثر باشد.

رحمانی فضلی افزود: درحوزه توسعه زیرساخت هم تصمیمات خوبی گرفته شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام وارد فرودگاه شهدای این شهر شد، رحمانی فضلی در محل فرودگاه شهر ایلام مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان عالی استان قرار گرفت.

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار جدید ایلام امروز (دوشنبه) ۱۰ مهر با حضور وزیر کشور معارفه می‌شود.

این برنامه ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای استان برگزار می شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی دوم مهرماه از هیئت دولت به عنوان استاندار جدید ایلام رای اعتماد گرفت.

محمدرضا مروارید نیز در روز ۲۷ مهر ۱۳۹۲ تاکنون به عنوان استاندار ایلام فعالیت داشته است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید