مردم در اربعین حضور میلیونی پیدا می‌کنند

با انتقال پیام شهدا به نسل جوان می توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.
5/5

هیجدهمین یادواره شهدای منطقه چاله عصر جمعه با حضور مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران، جمالی پور استاندار قزوین، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبییی معاون استاندار، نصیری سرپرست فرمانداری البرز، بخشدار محمدیه و جمعی مسئولین استانی و خانواده های معظم شهدا در روستای چاله برگزار شد.

مهدی چمران دراین مراسم گفت: دشمن فرهنگ شهدا را مورد هدف قرار داده و با استفاده از همه ابزارهای خود درپی کمرنگ کردن جایگاه شهدا در بین جامعه و جوانان و نوجوانان است لذا همه وظیفه داریم در مقابل این هجمه و توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان ها و ارزش های شهدا بکوشیم.

چمران بیان کرد: هرچه داریم از شهداست و باید با انتقال پیام شهدا به نسل جوان، انقلاب را بیمه کنیم.

برادر شهید چمران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است که برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و شهادت است و اساس انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود که امام با شناخت از آینده انقلاب را رهبری کرد و انقلاب ما از محرم و صفر شروع شد و به سرانجام رسید و امام بزرگوار هم زنده نگاه داشتن ومحرم و صفر تاکید فراوان داشته اند.

وی یاد آورشد: شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

چمران تصریح کرد: اگر شهادت امام حسین و یاران باوفایش نبود امروز شاهد اسلام انحرافی بودیم که معاویه و ابوسفیان و یزیدها مبلغ آن بودند ولی سالار شهیدان با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت جلوی انحراف دین را گرفتند و نگذاشتند اسلام واقعی از بین برود که شهدای ما هم با تاسی از فرهنگ حسینی در احیای ارزشها نقش آفرین بودند.

چمران به جنایت های آل سعود و دست نشانده اش داعش و تکفیری ها که با حمایت آمریکای جنایتکار در منطقه بنام اسلام انسان های بی گناه را به خاک و خون کشیدند اشاره کرد و گفت: وهابیت اسلام منحرف آمریکایی و اسراییلی را ترویج می کند و برای ضربه زدن به اسلام واقعی واهل تشیع داعش را ایجاد کردند اما به لطف خدا و توسط فرزندان شجاع و سربازان ولایت نابود شدند.

وی تاکید کرد: اسلام واقعی توام با مهربانی و محبت و روحیه ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و استکبار ستیزی است و اسلام آمریکایی مروج خشونت و خون ریزی است.

چمران به پباده روی اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: پیاده روی بزرگ اربعین از رویدادهای مهمی است که هر سال باشکوهتر از گذشته برگزار می شود و امروز به یک اجتماع بزرگ دینی و مردمی تبدیل شده است.

وی افزود: اربعین با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر عاشق و دل باخته سالار شهیدان امروز هراس و وحشتی به دل دشمنان انداخته است که امروز عربستان و ال سعود با هزینه چند هزار میلیاردی در عراق دنبال آشوب است تا این حرکت انقلابی و عاشورایی را کم رنگ کند اما به لطف الهی این رویداد با حضور باشکوه مردم بخوبی برگزار شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به امید خدا در روز اربعین مردم ولایتمدار ایران باردیگر با حضور میلیونی خودشان در این همایش جهانی تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد و سیلی محکمی به استبکار جهانی و فتنه‌گران خواهند زد وحماسه دیگری خلق خواهند کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید