مراجعه بیش از 5000 نفر به قرارگاه‌های هلال احمر در مرز ایران و عراق

5/5

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح پوشش امداش امدادی مراسم اربعین گفت: از اول آبان تا روز گذشته 5610 نفر به قرارگاه‌های مرزی هلال احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح پوشش امداش امدادی مراسم اربعین گفت: از اول آبان تا روز گذشته 5610 نفر به قرارگاه‌های مرزی هلال احمر مراجعه کردند. مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: در چهار مرز مهران،‌ خسروی، شلمچه و چذابه، قرارگاه‌های مرزی امداد و نجات برپا شده و در این قرارگاه‌ها نیروهای هلال احمر به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. وی در مورد جزئیات پوشش امدادی از اول آبان تا روز گذشته هلال احمر در مرزهای عراق گفت: در طول این مدت مجموعا 5610 نفر مراجعه کننده داشتیم و به 491 نفر از آنها خدمات سرپایی ارائه شد. همچنین 201 نفر از زائران، از خدمات پزشکی از جمله تست فشار و قند خون استفاده کردند. رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه سه نفر از زائران مراجعه‌ کننده برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند اضافه کرد: در این قرارگاه‌ها اردوگاه اسکان اضطراری ایجاد کرده‌ایم تا زائرانی که نیاز به استراحت داشتند بتوانند از این اردوگاه‌ها استفاده کنند. در طول این مدت نیز 4915 نفر از این امکانات بهره برده‌اند.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: در چهار مرز مهران،‌ خسروی، شلمچه و چذابه، قرارگاه‌های مرزی امداد و نجات برپا شده و در این قرارگاه‌ها نیروهای هلال احمر به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در مورد جزئیات پوشش امدادی از اول آبان تا روز گذشته هلال احمر در مرزهای عراق گفت: در طول این مدت مجموعا 5610 نفر مراجعه کننده داشتیم و به 491 نفر از آنها خدمات سرپایی ارائه شد. همچنین 201 نفر از زائران، از خدمات پزشکی از جمله تست فشار و قند خون استفاده کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه سه نفر از زائران مراجعه‌ کننده برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند اضافه کرد: در این قرارگاه‌ها اردوگاه اسکان اضطراری ایجاد کرده‌ایم تا زائرانی که نیاز به استراحت داشتند بتوانند از این اردوگاه‌ها استفاده کنند. در طول این مدت نیز 4915 نفر از این امکانات بهره برده‌اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید