مجازات سنگین برای ورود غیرقانونی زائران اربعین به عراق

5/5

خبرگزاری صدا و سیما/ ورود غیرقانونی زائران ایرانی به خاک عراق، سه سال حبس به دنبال دارد.

خبرگزاری صدا و سیما/ ورود غیرقانونی زائران ایرانی به خاک عراق، سه سال حبس به دنبال دارد. سرکنسول ایران در کربلای معلی گفت: امسال شرایط سفر اربعین از سوی کشور عراق بسیارمجازات سنگین ورود غیرقانونی زائران اربعین به عراق سخت‌گیرانه تر از گذشته است و مسئولان عراقی و ایرانی از ورود و خروج بدون مجوز در مرزها، به شدت ممانعت خواهند کرد. حسینیان با تاکید بر اجتناب خواهران از سفر انفرادی افزود: زائران در طول سفر، از گرفتن امانت و هدیه از افراد ناشناس نیز خودداری کنند. وی حداقل اعتبار گذرنامه زائران برای دریافت روادید اربعین را سه ماه دانست و گفت: ویزای سفرهای عتبات عالیات در ایامی غیر از اربعین، حداقل شش ماه معتبر است. بنا بر اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان سفر اربعین پس از ثبت نام در سامانه سماح، باید مدارک ثبت نامی را در اسرع وقت به دفاتر زیارتی که در سماح انتخاب کرده اند، تحویل نمایند.

سرکنسول ایران در کربلای معلی گفت: امسال شرایط سفر اربعین از سوی کشور عراق بسیارمجازات سنگین ورود غیرقانونی زائران اربعین به عراق سخت‌گیرانه تر از گذشته است و مسئولان عراقی و ایرانی از ورود و خروج بدون مجوز در مرزها، به شدت ممانعت خواهند کرد.

حسینیان با تاکید بر اجتناب خواهران از سفر انفرادی افزود: زائران در طول سفر، از گرفتن امانت و هدیه از افراد ناشناس نیز خودداری کنند.

وی حداقل اعتبار گذرنامه زائران برای دریافت روادید اربعین را سه ماه دانست و گفت: ویزای سفرهای عتبات عالیات در ایامی غیر از اربعین، حداقل شش ماه معتبر است.

بنا بر اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان سفر اربعین پس از ثبت نام در سامانه سماح، باید مدارک ثبت نامی را در اسرع وقت به دفاتر زیارتی که در سماح انتخاب کرده اند، تحویل نمایند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید