مانور عظیم اربعین نشانه اقتدار شیعیان است

5/5

‌باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: موکب داری و مهمان نوازی مشتاقان اهل‌بیت (ع) از زائران اربعین حسینی (ع) امری زیبا و قابل ستایش است.

‌باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: موکب داری و مهمان نوازی مشتاقان اهل‌بیت (ع) از زائران اربعین حسینی (ع) امری زیبا و قابل ستایش است. به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از شهروندان و مردم ورامین که در بیت معظم له حضور پیدا کرده بودند، با بیان این که بیداری اسلامی توسط انقلاب ایران در منطقه رقم زده شده است، گفت: اجتماع اربعین شاخصه بلندترین و پرآوازه‌ترین مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است. نماینده، ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: موکب داری و مهمان نوازی مشتاقان اهل‌بیت (ع) از زائران اربعین حسینی (ع) امری زیبا و قابل ستایش است. وی با بیان اینکه موکب داران عراقی با پذیرایی از زائران کربلای معلی در سراسر جهان الگو و اسوه شده‌اند، یادآور شد: مردم ایران اسلامی با افتخار از اخلاص، سخاوت، فداکاری، ایثار و صداقت موکب داران عراقی سخن می‌گویند. باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: خادمی زائران حسینی (ع) افتخاری بزرگ برای موکب داران عراقی است که قابل تقدیر است. آیت الله محمودی گلپایگانی ادامه داد: باید با تمام توان برای برگزاری مانور عظیم اربعین تلاش کرد چرا که در برگزاری این اجتماع عظیم تنها زائران حسینی ثواب نمی‌برند، بلکه خادمان زائران حسینی نیز از آن بهره مند می‌شوند. نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ورامین با تأکید بر اینکه مانور عظیم اربعین نشان از اقتدار شیعیان دارد، تصریح کرد: دشمن از کوچک‌ترین فرصت برای ضربه زدن به مکتب تشیع و اسلام غافل نمی‌شود.

به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از شهروندان و مردم ورامین که در بیت معظم له حضور پیدا کرده بودند، با بیان این که بیداری اسلامی توسط انقلاب ایران در منطقه رقم زده شده است، گفت: اجتماع اربعین شاخصه بلندترین و پرآوازه‌ترین مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است.

نماینده، ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: موکب داری و مهمان نوازی مشتاقان اهل‌بیت (ع) از زائران اربعین حسینی (ع) امری زیبا و قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه موکب داران عراقی با پذیرایی از زائران کربلای معلی در سراسر جهان الگو و اسوه شده‌اند، یادآور شد: مردم ایران اسلامی با افتخار از اخلاص، سخاوت، فداکاری، ایثار و صداقت موکب داران عراقی سخن می‌گویند.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: خادمی زائران حسینی (ع) افتخاری بزرگ برای موکب داران عراقی است که قابل تقدیر است.

آیت الله محمودی گلپایگانی ادامه داد: باید با تمام توان برای برگزاری مانور عظیم اربعین تلاش کرد چرا که در برگزاری این اجتماع عظیم تنها زائران حسینی ثواب نمی‌برند، بلکه خادمان زائران حسینی نیز از آن بهره مند می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ورامین با تأکید بر اینکه مانور عظیم اربعین نشان از اقتدار شیعیان دارد، تصریح کرد: دشمن از کوچک‌ترین فرصت برای ضربه زدن به مکتب تشیع و اسلام غافل نمی‌شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید