مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی برگزار شد

5/5

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی با هدف سنجش و ارزیابی سرعت عمل و آمادگی نیروهای امدادی خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی با هدف سنجش و ارزیابی سرعت عمل و آمادگی نیروهای امدادی خبر داد. به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه اربعین در محل کمربندی شرقی کرمانشاه برگزار شد. وی افزود: این مانور با ایجاد یک صحنه فرضی نزدیک به واقعیت در محور کمربندی شرقی کرمانشاه که یکی از محورهای اصلی مورد تردد زائران اربعین به‌شمار می‌آید، با موفقیت کامل و با همکاری دستگاه‌های ذیربط به مرحله اجرا درآمد. محمودیان هدف از برگزاری این مانور را سنجش و ارزیابی سرعت عمل و آمادگی نیروهای امدادی ویژه اربعین عنوان کرد و گفت:طبق ارزیابی به عمل آمده کلیه دستگاه‌های امدادی در اسرع وقت با تجهیزات در محل حادثه حضور یافته و در نهایت دقت و سرعت عمل نسبت به نجات مجروحین فرضی اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه اربعین در محل کمربندی شرقی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این مانور با ایجاد یک صحنه فرضی نزدیک به واقعیت در محور کمربندی شرقی کرمانشاه که یکی از محورهای اصلی مورد تردد زائران اربعین به‌شمار می‌آید، با موفقیت کامل و با همکاری دستگاه‌های ذیربط به مرحله اجرا درآمد.

محمودیان هدف از برگزاری این مانور را سنجش و ارزیابی سرعت عمل و آمادگی نیروهای امدادی ویژه اربعین عنوان کرد و گفت:طبق ارزیابی به عمل آمده کلیه دستگاه‌های امدادی در اسرع وقت با تجهیزات در محل حادثه حضور یافته و در نهایت دقت و سرعت عمل نسبت به نجات مجروحین فرضی اقدام کردند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید