لزوم تأمین ساختارهای فیزیکی اولیه برای خدمت رسانی به زائران اربعین

5/5

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم تلاش برای تأمین ساختارهای فیزیکی اولیه برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کشور عراق تاکید کرد و گفت: باید هرسال بخشی از کارهای ناظر به ارائه خدمات در حماسه پیاده روی اربعین را به خود مردم واگذار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم تلاش برای تأمین ساختارهای فیزیکی اولیه برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کشور عراق تاکید کرد و گفت: باید هرسال بخشی از کارهای ناظر به ارائه خدمات در حماسه پیاده روی اربعین را به خود مردم واگذار کنیم. به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز سه شنبه در ستاد اربعین استان افزود: باید شرایطی را مهیا کنیم تا خود مردم بتوانند با حداقل ها نسبت به تامین مایحتاج خود در مراسم پیاده روی اربعین اقدام کنند. وی ادامه داد: با تامین و ارائه خدماتی همچون بهداشت و درمان و نیز برداشتن موانع پیش روی زائران اربعین لازم است مشقت های این سفر را برای زوار به حداقل برسانیم. موسوی به ضرورت اطلاع رسانی اقدامات خیران در بخش های مختلف برای ارائه خدمت به زائران اربعین اشاره کرد و افزود: جلب مشارکت های مردمی برای تامین هزینه های مراسم پیاده روی اربعین نیازمند اطلاع رسانی از طریق تبلیغات محیطی و نیز رسانه های محلی به ویژه صدا و سیما است. مدیر حج و زیارت استان زنجان نیز در این جلسه از پیش بینی ۱۴ هزار درخواست صدور ویزای اربعین در سال جاری در این استان خبرداد و گفت: سال گذشته برای ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین در استان ویزا صادر شد. فرامرز بابایی با بیان اینکه تا کنون ۷۴۴ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در استان زنجان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: امسال مدت ویزاهای صادر شده برای زائران سه ماه است ولی سقف مدت اقامت زائران در کشور عراق از زمان ورود به مدت یک ماه خواهد بود. بابایی گفت: حضور آزادبرها مشکلات زیادی در اعزام زائران اربعین ایجاده کرده است در حالی که ویزایی که آنان برای صدور آن تبلیغ می کنند شامل بیمه و سایر موارد ضروری دیگر نیست و این موضوع زائران را در ادامه با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز سه شنبه در ستاد اربعین استان افزود: باید شرایطی را مهیا کنیم تا خود مردم بتوانند با حداقل ها نسبت به تامین مایحتاج خود در مراسم پیاده روی اربعین اقدام کنند.
وی ادامه داد: با تامین و ارائه خدماتی همچون بهداشت و درمان و نیز برداشتن موانع پیش روی زائران اربعین لازم است مشقت های این سفر را برای زوار به حداقل برسانیم.
موسوی به ضرورت اطلاع رسانی اقدامات خیران در بخش های مختلف برای ارائه خدمت به زائران اربعین اشاره کرد و افزود: جلب مشارکت های مردمی برای تامین هزینه های مراسم پیاده روی اربعین نیازمند اطلاع رسانی از طریق تبلیغات محیطی و نیز رسانه های محلی به ویژه صدا و سیما است.
مدیر حج و زیارت استان زنجان نیز در این جلسه از پیش بینی ۱۴ هزار درخواست صدور ویزای اربعین در سال جاری در این استان خبرداد و گفت: سال گذشته برای ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین در استان ویزا صادر شد.
فرامرز بابایی با بیان اینکه تا کنون ۷۴۴ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در استان زنجان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: امسال مدت ویزاهای صادر شده برای زائران سه ماه است ولی سقف مدت اقامت زائران در کشور عراق از زمان ورود به مدت یک ماه خواهد بود.
بابایی گفت: حضور آزادبرها مشکلات زیادی در اعزام زائران اربعین ایجاده کرده است در حالی که ویزایی که آنان برای صدور آن تبلیغ می کنند شامل بیمه و سایر موارد ضروری دیگر نیست و این موضوع زائران را در ادامه با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید