لرستان مسیر عبور ۱۷ استان به سمت کربلا است

5/5

دبیر اجرایی ستاد مردمی اربعین لرستان گفت: استان لرستان مسیر عبور ۱۷ استان به سمت کربلا است و در ورودی شهر موکب امام خمینی (ره) در خروجی استان موکب حضرت العباس (ع) نیز قرار دارد.

دبیر اجرایی ستاد مردمی اربعین لرستان گفت: استان لرستان مسیر عبور ۱۷ استان به سمت کربلا است و در ورودی شهر موکب امام خمینی (ره) در خروجی استان موکب حضرت العباس (ع) نیز قرار دارد. به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی اظهار داشت: سفره عاشورا یک سفره جهانی است و همه ملت‌ها و اقوام در مراسم‌های عزداری اباعبدالله و اربعین حسینی شرکت می‌کنند. وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی در جامعه شیعه نهادینه شده است، افزود: از عاشورا تا اربعین باید حسینی شد که فضای اربعین ثمره هشت سال دفاع مقدس است. دبیر اجرایی ستاد مردمی اربعین لرستان با بیان اینکه در حرکت اربعین مردم از کل دنیا حضور پیدا می‌کنند عنوان کرد: ستاد اربعین یک جریان مردمی است که مسئولان استانی از جمله، سپاه، حج زیارت، استانداری در کنار ستاد حضور داشتند، اما این‌ها پشتیبانی بودند و کار را مردم به جلو بردند. وی با تأکید بر اینکه مردم این جریان را به جلو بردند بیان کرد: استان لرستان به عنوان ستاد مردمی حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در نجف پنج و در کربلا پنج موکب دارد که اکنون به ۱۶ موکب رسیده و یک کوچه از نجف در اختیار استان لرستان است. هاشمی گفت: استان لرستان مسیر عبور ۱۷ استان به سمت کربلا است و در ورودی شهر موکب امام خمینی (ره) در خروجی استان موکب حضرت العباس (ع) نیز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی اظهار داشت: سفره عاشورا یک سفره جهانی است و همه ملت‌ها و اقوام در مراسم‌های عزداری اباعبدالله و اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی در جامعه شیعه نهادینه شده است، افزود: از عاشورا تا اربعین باید حسینی شد که فضای اربعین ثمره هشت سال دفاع مقدس است.

دبیر اجرایی ستاد مردمی اربعین لرستان با بیان اینکه در حرکت اربعین مردم از کل دنیا حضور پیدا می‌کنند عنوان کرد: ستاد اربعین یک جریان مردمی است که مسئولان استانی از جمله، سپاه، حج زیارت، استانداری در کنار ستاد حضور داشتند، اما این‌ها پشتیبانی بودند و کار را مردم به جلو بردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم این جریان را به جلو بردند بیان کرد: استان لرستان به عنوان ستاد مردمی حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در نجف پنج و در کربلا پنج موکب دارد که اکنون به ۱۶ موکب رسیده و یک کوچه از نجف در اختیار استان لرستان است.

هاشمی گفت: استان لرستان مسیر عبور ۱۷ استان به سمت کربلا است و در ورودی شهر موکب امام خمینی (ره) در خروجی استان موکب حضرت العباس (ع) نیز قرار دارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید