قرار گاه رسانه‌ای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شود.

5/5

مسلم رحیمی درباره پوشش برنامه‌های صدا و سیما در ماه محرم و صفر اظهار داشت: تعدادی از نیروهای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقرمی شوند

مسلم رحیمی درباره پوشش برنامه‌های صدا و سیما در ماه محرم و صفر اظهار داشت: تعدادی از نیروهای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقرمی شوند قرار گاه رسانه‌ای در مرز چذابه مستقر می‌شود قرار گاه رسانه‌ای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شود. مسلم رحیمی درباره پوشش برنامه‌های صدا و سیما در ماه محرم و صفر اظهار داشت: تعدادی از نیروهای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شوند که در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای تشکیل قرارگاه رسانه‌ای شدند. وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های محرم و اربعین امسال با شکوه‌تر از سال گذشته از صدا و سیمای مرکز خوزستان نمایش داده شود، افزود: شبکه استانی سیمای خوزستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و اربعین حسینی از مراسم پیاده‌روی عاشقان اباعبدالله به صورت زنده ارتباط برقرار می‌کنند و حال و هوای زائران را به نمایش می‌گذارد.

قرار گاه رسانه‌ای در مرز چذابه مستقر می‌شود قرار گاه رسانه‌ای صدا و سیما

مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شود.

مسلم رحیمی درباره پوشش برنامه‌های صدا و سیما در ماه محرم و صفر اظهار داشت: تعدادی از نیروهای صدا و سیما مر کز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شوند که در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای تشکیل قرارگاه رسانه‌ای شدند. وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های محرم و اربعین امسال با شکوه‌تر از سال گذشته از صدا و سیمای مرکز خوزستان نمایش داده شود، افزود: شبکه استانی سیمای خوزستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و اربعین حسینی از مراسم پیاده‌روی عاشقان اباعبدالله به صورت زنده ارتباط برقرار می‌کنند و حال و هوای زائران را به نمایش می‌گذارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید