فوت زائر اربعین حسینی در موکب بوستان باشت

5/5

بخشدار بوستان از توابع باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زائر زن 52 ساله اربعین حسینی که سابقه بیماری قلبی و تنفسی داشت امروز/سه شنبه/ در موکب حضرت زینب(س) بوستان باشت فوت کرد.

بخشدار بوستان از توابع باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زائر زن 52 ساله اربعین حسینی که سابقه بیماری قلبی و تنفسی داشت امروز/سه شنبه/ در موکب حضرت زینب(س) بوستان باشت فوت کرد. علی کرم شجاعی ، افزود: بیمار به نام «کلثوم بی بی» زائر 52 ساله پاکستانی پس از ایست قلبی توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان باشت منتقل شد. وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 11 و نیم صبح امروز رخ داد گفت: کهولت سن و ایست قلبی علت مرگ اعلام شده است. شجاعی ابراز کرد: این کاروان پاکستانی اربعین حسینی قصد عزیمت به عراق را داشتند که برای استراحت و پذیرایی در کنار موکب بوستان «باشت» توقف کرده بودند. بخشدار بوستان از توابع باشت گفت: جسد این زائر به سردخانه باشت منتقل شد. 25 موکب پذیرایی از زائران اربعین از سوی مجموعه نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی این استان در مسیر زائران تا نجف اشرف برپا است. جمعیت روستای بوستان مرکز این بخش نیز یک هزار و 92 نفر است. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان 21 هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد است.

علی کرم شجاعی ، افزود: بیمار به نام «کلثوم بی بی» زائر 52 ساله پاکستانی پس از ایست قلبی توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان باشت منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 11 و نیم صبح امروز رخ داد گفت: کهولت سن و ایست قلبی علت مرگ اعلام شده است.

شجاعی ابراز کرد: این کاروان پاکستانی اربعین حسینی قصد عزیمت به عراق را داشتند که برای استراحت و پذیرایی در کنار موکب بوستان «باشت» توقف کرده بودند.

بخشدار بوستان از توابع باشت گفت: جسد این زائر به سردخانه باشت منتقل شد.

25 موکب پذیرایی از زائران اربعین از سوی مجموعه نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی این استان در مسیر زائران تا نجف اشرف برپا است.

جمعیت روستای بوستان مرکز این بخش نیز یک هزار و 92 نفر است.

بوستان یکی از بخش‌های شهرستان 21 هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید