فعالیت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی جهادی در پیاده‌روی اربعین

5/5

روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی از حضور بیش از هزار دانشجوی جهادی در ارائه خدمت به زوار امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد.

روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی از حضور بیش از هزار دانشجوی جهادی در ارائه خدمت به زوار امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد. محمدپورمهدی روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: 32 گروه جهادی از 18 استان با ظرفیت بیش از 1100 جهادگر در اربعین امسال نقش آفرینی می کنند. وی از حضور دانشجویان جهادگر استان های مختلف در این برنامه خبر داد و افزود: جهادگران استان تهران، البرز، زنجان، سمنان،کرمان، گلستان و گیلان در امانتداری نجف و جهادگران استان های فارس و قم در موکب های بین راهی خدمات عمومی و فرهنگی به زوار ارائه می دهند. روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در همین زمینه تصریح کرد: بیش از 150 جهادگر از استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و مازندران در برپایی موکب های دانشجویی در صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها)و در کربلای معلی فعالیت خواهند داشت. پورمهدی یادآور شد: جهادگران استان های کرمانشاه، گیلان و یزد در بازسازی مدارس نجف و کربلا برای اسکان زوار خدمت رسانی می کنند. وی با بیان اینکه فعالیت های دانشجویان جهادگر به کشور عراق خلاصه نشده است، تاکید کرد: جمعی از جهادگران سیستان و بلوچستان در مرز ایران و پاکستان میزبان زائران پاکستانی خواهند بود و جهادگران استان های خوزستان، همدان، ایلام، قم در مرزهای غربی و در موکب های دانشجویی و غیر دانشجویی خدمت رسانی می کنند. روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادگر در حوزه درمانی نیز گفت: امسال گرو ه های دانشجویی جهادی در کنار فعالیت های خدمت رسانی، برپایی موکب و فعالیت های عمرانی ورود جدی تری در حوزه درمانی داشته و با برپایی 5 پایگاه پزشکی در کربلا، نجف، عمود 940، 1300 و مرز چذابه به زائران ابا عبدالله (ع) خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهند کرد.

محمدپورمهدی روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: 32 گروه جهادی از 18 استان با ظرفیت بیش از 1100 جهادگر در اربعین امسال نقش آفرینی می کنند.

وی از حضور دانشجویان جهادگر استان های مختلف در این برنامه خبر داد و افزود: جهادگران استان تهران، البرز، زنجان، سمنان،کرمان، گلستان و گیلان در امانتداری نجف و جهادگران استان های فارس و قم در موکب های بین راهی خدمات عمومی و فرهنگی به زوار ارائه می دهند.

روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در همین زمینه تصریح کرد: بیش از 150 جهادگر از استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و مازندران در برپایی موکب های دانشجویی در صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها)و در کربلای معلی فعالیت خواهند داشت.

پورمهدی یادآور شد: جهادگران استان های کرمانشاه، گیلان و یزد در بازسازی مدارس نجف و کربلا برای اسکان زوار خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های دانشجویان جهادگر به کشور عراق خلاصه نشده است، تاکید کرد: جمعی از جهادگران سیستان و بلوچستان در مرز ایران و پاکستان میزبان زائران پاکستانی خواهند بود و جهادگران استان های خوزستان، همدان، ایلام، قم در مرزهای غربی و در موکب های دانشجویی و غیر دانشجویی خدمت رسانی می کنند.

روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادگر در حوزه درمانی نیز گفت: امسال گرو ه های دانشجویی جهادی در کنار فعالیت های خدمت رسانی، برپایی موکب و فعالیت های عمرانی ورود جدی تری در حوزه درمانی داشته و با برپایی 5 پایگاه پزشکی در کربلا، نجف، عمود 940، 1300 و مرز چذابه به زائران ابا عبدالله (ع) خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهند کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید