فضاسازی سطح منطقه 8 بمناسبت اربعین حسینی

5/5

شهرداری منطقه 8 با فضاسازی سطح منطقه به مناسبت اربعین حسینی آماده برگزاری مراسمات عزاداری می شود .

شهرداری منطقه 8 با فضاسازی سطح منطقه به مناسبت اربعین حسینی آماده برگزاری مراسمات عزاداری می شود . به گزارش روابط عمومی موسی ممبینی مدیر شهرداری منطقه 8 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین امام حسین (ع) و شهدای کربلا، از نصب بنر وپرچم به این مناسبت در سطح منطقه خبر داد و افزود: آنچه که امروز شاهد آن هستیم ازعزاداری و مجالس وعظ و خطابه برای امام حسین (ع) و پیاده روی های عاشقان ابا عبدالله به سمت کربلا در اربعین حسینی که هر ساله نیز پرشورتر از سالهای قبل انجام می‌شود که نشان دهنده ی نقطه اوج دلدادگی به مقام رفیع اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد که باید از آن صیانت و حفاظت کرد . وی خاطر نشان کرد به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی روابط عمومی این منطقه اقدام به نصب بنرو پرچم در میادین و بلوارهای سطح منطقه کرد .

به گزارش روابط عمومی موسی ممبینی مدیر شهرداری منطقه 8 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین امام حسین (ع) و شهدای کربلا، از نصب بنر وپرچم به این مناسبت در سطح منطقه خبر داد و افزود: آنچه که امروز شاهد آن هستیم ازعزاداری و مجالس وعظ و خطابه برای امام حسین (ع) و پیاده روی های عاشقان ابا عبدالله به سمت کربلا در اربعین حسینی که هر ساله نیز پرشورتر از سالهای قبل انجام می‌شود که نشان دهنده ی نقطه اوج دلدادگی به مقام رفیع اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد که باید از آن صیانت و حفاظت کرد .
وی خاطر نشان کرد به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی روابط عمومی این منطقه اقدام به نصب بنرو پرچم در میادین و بلوارهای سطح منطقه کرد .

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید