طرف عراقی برای برگزاری مراسم اربعین پاسخ نداده است

فرماندار دشت آزادگان گفت: روز گذشته جلسه با طرف عراقی داشتیم اما در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) پاسخ ندادند و این موضوع را به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در کشور عراق منوط کردند.
5/5

حمید سیلاوی در نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) که امروز (۳۰ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته جلسه با طرف عراقی داشتیم اما در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) پاسخ ندادند و این موضوع را به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در کشور عراق منوط کردند. امروز نیز موضوع برگزاری اربعین از سوی عراق پایدار نشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تکمیل جاده کمربندی سوسنگرد با نصب علائم ترافیکی و روشنایی باید قبل از اربعین انجام شود زیرا نبود روشنایی کافی، در سال‌های گذشته مشکلاتی برای زائران ایجاد کرده بود.

سیلاوی ادامه داد: روکش نهایی جاده سوسنگرد – بستان نیز باید انجام شود زیرا اختلاف ارتفاع در این مسیر، موجب مشکلات و برخی مواقع تصادفات شدیدی شده است. تکمیل جاده پشت مواکب و روکش آسفالت بین مواکب نیز برخی از پروژه‌هایی هستند که باید اجرا شوند.

فرماندار دشت آزادگان گفت: قسمت‌های انحرافی جاده سوسنگرد – بستان نیز باید تکمیل شود زیرا احتمال تصادفات در این مسیر زیاد است و چندین تصادف در این مسیر رخ داده است. / ایسنا

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید