صدور ۷۲۱ مجوز پرواز برای سفرهای اربعین

لغو مجوز یکی از دفاتر ‌فروش پروازهای اربعین به دلیل تخلف
5/5

مقام مسؤول سازمان هواپیمایی با اشاره به لغو مجوز یکی از دفاتر ‌فروش پروازهای اربعین به دلیل تخلف، گفت: درحال‌حاضر شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از طریق سایت‌های خود نیز فروش بلیت پروازهای اربعین را انجام دهند.

رضا جعفرزاده اظهارکرد: درحال‌حاضر شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از طریق سایت‌های خود نیز فروش بلیت پروازهای اربعین را انجام دهند.

وی افزود: پیش از این فروش بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی معرفی شده و به صورت حضوری انجام شد.

* صدور ۷۲۱ مجوز پرواز اربعین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: درحال‌حاضر ۷۲۱ مجوز پرواز برای سفرهای اربعین صادر شده است اما سازمان هواپیمایی کشوری آماده است درخواست شرکت‌های هواپیمایی را بنا به ظرفیت و توان عملیاتی آنها پاسخ دهند و مجوز پروازهای فوق‌العاده برای این ایام صادر کند.

* لغو مجوز یکی از دفاتر ‌فروش پروازهای اربعین به دلیل تخلف

جعفرزاده با تاکید بر اینکه با متخلفان و گرانفروشان بلیت پروازهای اربعین برخورد جدی می‌شود، گفت: بعد از ظهر دیروز یکی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی به دلیل‌ فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از نرخ‌های تعیین شده، طی گزارش مردمی که به‌دست سازمان هواپیمایی رسید، لغو مجوز شد.

وی افزود: این دفتر فروش بلیت هواپیما در کنار گرانفروشی بلیت، پروازها را در شرایطی می‌فروخت که صندلی پروازی هنوز برای آنها در نظر گرفته نشده ‌بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارکرد: چنانچه گزارشی مبنی بر تخلف‌ آژانس‌های فروش بلیت پروازهای اربعین دریافت شود و فروش خارج از نرخ‌های مصوب داشته باشند، این دفاتر حتماً لغو مجوز خواهند شد.

* ظرفیت‌های جدید برای پروازهای اربعین/ بلیت موجود است

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا بلیت پروازهای اربعین درحال‌حاضر موجود است، اظهارکرد: شرکت‌ها امروز و روز شنبه ظرفیت‌های جدیدی در اختیار زائران اباعبدالله قرار می‌دهند.

برای تاریخ‌های ۲۰ تا ۳۰ مهرماه امسال، نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران ۲.۲ میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است.

نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است.

‌ نرخ بلیت‌های یکطرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید