صدور روادید اربعین از دوم مهر آغاز می شود

5/5

ایلام-مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: صدور روادید برای زائران اربعین امسال از دوم مهرماه آغاز خواهد شد.

ایلام-مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: صدور روادید برای زائران اربعین امسال از دوم مهرماه آغاز خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری اظهار داشت: با توجه به اینکه در اربعین، حج و زیارت عضو ستاد مرکزی و تابع دستورات مرکز و مصوبه ستاد اربعین است، عملیات صدور روادید از دوم مهر ماه سال جاری در چهار استان تهران، خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه که دارای کنسولگری دائم هستند، آغاز می شود. وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد اربعین علاوه بر کنسولگری های دائم ۱۲ نقطه دیگر در کل کشور برای صدور ویزا فعال می شوند، افزود: از دوم مهر ماه امسال روادید ارائه خواهد شد و در آینده نزدیک اسم استان هایی که دفتر موقت در آن ها دایر می شود، اعلام خواهد شد. حیدری با تاکید بر اینکه هزینه ویزا ۴۰ دلار است، اضافه کرد: با توجه به توافق ستاد مرکزی اربعین با طرف عراقی، حداکثر تشکیل گروه ها پنج نفری پیش بینی شده و با این وجود توصیه می شود، زائران برای تسریع در صدور روادیدشان گروهی اقدام کنند . مدیر کل حج و زیارت استان ایلام با اشاره به اینکه هیچ الزامی در دریافت ویزای گروهی نیست و زائران می توانند انفرادی ویزا بگیرند، تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند پیش از صدور روادید تمام هزینه ها در سامانه سماح تعیین و اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری اظهار داشت: با توجه به اینکه در اربعین، حج و زیارت عضو ستاد مرکزی و تابع دستورات مرکز و مصوبه ستاد اربعین است، عملیات صدور روادید از دوم مهر ماه سال جاری در چهار استان تهران، خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه که دارای کنسولگری دائم هستند، آغاز می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد اربعین علاوه بر کنسولگری های دائم ۱۲ نقطه دیگر در کل کشور برای صدور ویزا فعال می شوند، افزود: از دوم مهر ماه امسال روادید ارائه خواهد شد و در آینده نزدیک اسم استان هایی که دفتر موقت در آن ها دایر می شود، اعلام خواهد شد.

حیدری با تاکید بر اینکه هزینه ویزا ۴۰ دلار است، اضافه کرد: با توجه به توافق ستاد مرکزی اربعین با طرف عراقی، حداکثر تشکیل گروه ها پنج نفری پیش بینی شده و با این وجود توصیه می شود، زائران برای تسریع در صدور روادیدشان گروهی اقدام کنند .

مدیر کل حج و زیارت استان ایلام با اشاره به اینکه هیچ الزامی در دریافت ویزای گروهی نیست و زائران می توانند انفرادی ویزا بگیرند، تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند پیش از صدور روادید تمام هزینه ها در سامانه سماح تعیین و اعلام می شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید