صحبت‌های جالب رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق درباره ایران + فیلم

5/5

دومین گردهمایی فعالان اربعین حسینی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد. . حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق در بخشی از سخنانشان در این همایش بیان کردند: ما فرزندان عراق که در آب و خاک آنجا بزرگ شدیم، هرگز نمیگذایم هیچ کس در عراق بر علیه ایران توطئه کند. هرکس که باشد!

دومین گردهمایی فعالان اربعین حسینی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد. . حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق در بخشی از سخنانشان در این همایش بیان کردند: ما فرزندان عراق که در آب و خاک آنجا بزرگ شدیم، هرگز نمیگذایم هیچ کس در عراق بر علیه ایران توطئه کند. هرکس که باشد! به گزارش ستاد راهنمای زائر، دومین گردهمایی فعالان اربعین حسینی با حضور موکب داران بیش از ۱۱کشور جهان در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد. در بخشی از این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق با اشاره به مسائل کنونی بیان کرد: ما فرزندان عراق که در آب و خاک آنجا بزرگ شدیم، هرگز نمیگذایم هیچ کس در عراق بر علیه ایران توطئه کند.هرکس که باشد! چه این شخص در لباس روحانیت باشد، چه نظامی و چه در هر لباس دیگری؛ بگذارید بگویند اینها فرزندان ایران اند! ما ابایی از این قضیه نداریم؛ ما افتخار می کنیم فرزندان انقلابیم.

به گزارش ستاد راهنمای زائر، دومین گردهمایی فعالان اربعین حسینی با حضور موکب داران بیش از ۱۱کشور جهان در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد. در بخشی از این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق با اشاره به مسائل کنونی بیان کرد: ما فرزندان عراق که در آب و خاک آنجا بزرگ شدیم، هرگز نمیگذایم هیچ کس در عراق بر علیه ایران توطئه کند.هرکس که باشد! چه این شخص در لباس روحانیت باشد، چه نظامی و چه در هر لباس دیگری؛ بگذارید بگویند اینها فرزندان ایران اند! ما ابایی از این قضیه نداریم؛ ما افتخار می کنیم فرزندان انقلابیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید