شناسنامه دار کردن موکب‌ها در عتبات عالیات

5/5

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: متقاضیان برپایی موکب اربعین برای دریافت شناسنامه به این ستاد مراجعه کنند.

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: متقاضیان برپایی موکب اربعین برای دریافت شناسنامه به این ستاد مراجعه کنند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت‌الاسلام سیدمطهر علیزاده گفت: برای جلو گیری از برخی سوء استفاده ها، باید وضعیت شناسنامه دار کردن موکب ها در عتبات عالیاتکاروان ها و موکب‌ ها مشخص شود که در این زمینه ستاد مردمی اربعین از سوی ستاد بازسازی، درصدد شناسنامه دار کردن هیئت های مذهبی برای برپایی موکب هاست. وی تأکید کرد: با توجه به اینکه هر ساله تعداد زائران برای پیاده روی اربعین حسینی افزایش می یابد باید برای کاهش مشکلات در کاروان ها نظم ایجاد شود. ستاد مردمی اربعین استان در ساختمان ستاد عتبات عالیات شهرستان قزوین در خیابان نادری مستقر است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت‌الاسلام سیدمطهر علیزاده گفت: برای جلو گیری از برخی سوء استفاده ها، باید وضعیت شناسنامه دار کردن موکب ها در عتبات عالیاتکاروان ها و موکب‌ ها مشخص شود که در این زمینه ستاد مردمی اربعین از سوی ستاد بازسازی، درصدد شناسنامه دار کردن هیئت های مذهبی برای برپایی موکب هاست.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه هر ساله تعداد زائران برای پیاده روی اربعین حسینی افزایش می یابد باید برای کاهش مشکلات در کاروان ها نظم ایجاد شود.
ستاد مردمی اربعین استان در ساختمان ستاد عتبات عالیات شهرستان قزوین در خیابان نادری مستقر است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید