شروع رایزنی برای نرخ گذاری بلیت ایام اربعین از هفته آینده

5/5

مقصود اسعدی سامانی درباره پیش بینی قیمت بلیت هواپیما به نجف از مقاصد مختلف کشورمان برای ایام اربعین اظهار داشت: معمولا برای دهه اول محرم تقاضای قابل توجهی وجود ندارد و حجم عمده تقاضا برای بلیت هواپیما برای ایام اربعین است .

مقصود اسعدی سامانی درباره پیش بینی قیمت بلیت هواپیما به نجف از مقاصد مختلف کشورمان برای ایام اربعین اظهار داشت: معمولا برای دهه اول محرم تقاضای قابل توجهی وجود ندارد و حجم عمده تقاضا برای بلیت هواپیما برای ایام اربعین است . وی ادامه داد: بنابراین برنامه‌های شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت هواپیما به نجف مختص همان ایام اربعین است و از هفته آینده رایزنی‌ها با شرکت‌های داخلی و طرف‌های عراقی برای نرخ گذاری و تعیین سقف و کف بلیت را شروع می‌کنیم. دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با روس‌ها برای اجاره هواپیماهای سوخو ۱۰۰، گفت: از ورود هواپیماهای سوخو به ناوگان هوایی کشورمان پشیمان نشدیم، اما اوفک مجوز صادر نمی‌کند. اسعدی سامانی با بیان اینکه تا کنون اوفک مجوز معامله با روسیه برای هواپیماهای سوخو صادر نکرده است، ادامه داد: در مرحله اول قرار بر این است که کمتر از ۱۰ فروند هواپیما از روس‌ها اجاره کنیم و اگر سوخو امتحانش را در ایران پس داد اقدام به خرید این تایپ هواپیما خواهیم کرد. وی با بیان اینکه بخشی از قطعات هواپیماهای سوخو ۱۰۰ از شرکت‌های آمریکایی تامین می شود و بنابراین برای ورود این هواپیماها به کشورمان نیازمند اجازه اوفک هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر برای ورود هواپیماهای سوخو هیچ مانعی جز مجوز اوفک وجود ندارد. دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه مجوز اوفک به سه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، قشم ایر و آسمان برای نهایی شدن قراردادها با بویینگ گفت: این شرکت‌ها با حمایت وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری اخذ مجوز از اوفک هستند و نمی‌توان تاریخی برای صدور مجوزها اعلام کرد.

وی ادامه داد: بنابراین برنامه‌های شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت هواپیما به نجف مختص همان ایام اربعین است و از هفته آینده رایزنی‌ها با شرکت‌های داخلی و طرف‌های عراقی برای نرخ گذاری و تعیین سقف و کف بلیت را شروع می‌کنیم.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با روس‌ها برای اجاره هواپیماهای سوخو ۱۰۰، گفت: از ورود هواپیماهای سوخو به ناوگان هوایی کشورمان پشیمان نشدیم، اما اوفک مجوز صادر نمی‌کند.

اسعدی سامانی با بیان اینکه تا کنون اوفک مجوز معامله با روسیه برای هواپیماهای سوخو صادر نکرده است، ادامه داد: در مرحله اول قرار بر این است که کمتر از ۱۰ فروند هواپیما از روس‌ها اجاره کنیم و اگر سوخو امتحانش را در ایران پس داد اقدام به خرید این تایپ هواپیما خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از قطعات هواپیماهای سوخو ۱۰۰ از شرکت‌های آمریکایی تامین می شود و بنابراین برای ورود این هواپیماها به کشورمان نیازمند اجازه اوفک هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر برای ورود هواپیماهای سوخو هیچ مانعی جز مجوز اوفک وجود ندارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه مجوز اوفک به سه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، قشم ایر و آسمان برای نهایی شدن قراردادها با بویینگ گفت: این شرکت‌ها با حمایت وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری اخذ مجوز از اوفک هستند و نمی‌توان تاریخی برای صدور مجوزها اعلام کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید