شرط «ناجا» برای سفر مشمولان به عتبات عالیات

5/5

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان برای سفر به عتبات عالیات در ایام عرفه و شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی می بایست مبلغ سه میلیون تومان ودیعه بگذارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان برای سفر به عتبات عالیات در ایام عرفه و شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی می بایست مبلغ سه میلیون تومان ودیعه بگذارند. به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار بهرام نوروزی در حاشیه بازدید از معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهارات زیر را مطرح کرد: *یکی از برنامه های سازمان که در دستور کار همه استان ها قرار گرفته ترغیب و تشویق مشمولان غایب برای اعزام به خدمت نظام وظیفه است. *ماهانه ۱۰۰ هزار درخواست با موضوعات پزشکی، کفالت، اعزام به خدمت و … از طریق دفاتر خدمات الکتریکی ثبت و در حوزه وظیفه عمومی بررسی می شوند. *درصدد آن هستیم که مشمولان بتوانند از منزل خود به وسیله اینترنت با سازمان وظیفه عمومی ارتباط پیدا کنند و تمام مراحل تا زمان اعزام به پادگان از طریق اینترنت صورت بگیرد و تا جایی که می توانیم رفت و آمدها به سازمان را حذف کنیم. *درباره سفر مشمولان به عتبات عالیات در ایام عرفه و همچنین شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی باید بگویم براساس قانون این مشمولان می بایست مبلغ سه میلیون تومان ودیعه بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار بهرام نوروزی در حاشیه بازدید از معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهارات زیر را مطرح کرد:

*یکی از برنامه های سازمان که در دستور کار همه استان ها قرار گرفته ترغیب و تشویق مشمولان غایب برای اعزام به خدمت نظام وظیفه است.

*ماهانه ۱۰۰ هزار درخواست با موضوعات پزشکی، کفالت، اعزام به خدمت و … از طریق دفاتر خدمات الکتریکی ثبت و در حوزه وظیفه عمومی بررسی می شوند.

*درصدد آن هستیم که مشمولان بتوانند از منزل خود به وسیله اینترنت با سازمان وظیفه عمومی ارتباط پیدا کنند و تمام مراحل تا زمان اعزام به پادگان از طریق اینترنت صورت بگیرد و تا جایی که می توانیم رفت و آمدها به سازمان را حذف کنیم.

*درباره سفر مشمولان به عتبات عالیات در ایام عرفه و همچنین شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی باید بگویم براساس قانون این مشمولان می بایست مبلغ سه میلیون تومان ودیعه بگذارند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید