سامانه ثبت نام زائران اربیعن تردد را تسهیل می کند

5/5

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام زائرین اربعین، تردد را تسهیل می کند، گفت: سالهای گذشته مشکلاتی داشتیم که با این سامانه مشکلات برطرف خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام زائرین اربعین، تردد را تسهیل می کند، گفت: سالهای گذشته مشکلاتی داشتیم که با این سامانه مشکلات برطرف خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره ضرورت راه اندازی سامانه ثبت نام زائرین اربعین گفت: سامانه کنترل کننده و ثبت نام از زائرین اربعین شرایط تردد در فضای عراق را با سهولت میسر می کند، این سامانه رفت و آمدها را ساماندهی خواهد کرد. وی افزود: در سال های گذشته اتفاقاتی رخ داد که هم مشکلاتی را برای تردد زائرین به دنبال داشت و هم در روابط ما با دولت عراق مشکلاتی ایجاد کرد که برای حل این مشکلات راه اندازی این سامانه ضروری است. صالحی درباره دریافت هزینه هایی از جمله هزینه بیمه و پارکینگ از زائران گفت: پیشنهاداتی را در دولت مطرح کردیم و تاجای امکان سعی می کنیم شرایط را برای زائرین مساعد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره ضرورت راه اندازی سامانه ثبت نام زائرین اربعین گفت: سامانه کنترل کننده و ثبت نام از زائرین اربعین شرایط تردد در فضای عراق را با سهولت میسر می کند، این سامانه رفت و آمدها را ساماندهی خواهد کرد.

وی افزود: در سال های گذشته اتفاقاتی رخ داد که هم مشکلاتی را برای تردد زائرین به دنبال داشت و هم در روابط ما با دولت عراق مشکلاتی ایجاد کرد که برای حل این مشکلات راه اندازی این سامانه ضروری است.

صالحی درباره دریافت هزینه هایی از جمله هزینه بیمه و پارکینگ از زائران گفت: پیشنهاداتی را در دولت مطرح کردیم و تاجای امکان سعی می کنیم شرایط را برای زائرین مساعد کنیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید