زائرسرا برای خدمت به زائران اربعین حسینی در پلدختر راه‌اندازی می‌شود

5/5

فرماندار پلدختر گفت: زائرسرایی جهت خدمت به زائران اربعین حسینی از ۱۵ تا ۲۱ آبان ماه در پلدختر راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: زائرسرایی جهت خدمت به زائران اربعین حسینی از ۱۵ تا ۲۱ آبان ماه در پلدختر راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، نعمت‌الله دستیاری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین پلدختر که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اربعین بزرگ‌ترین اجتماع انسانی است و علاوه بر اینکه یک فریضه دینی است امروز به خاطر حساسیت‌هایی که وجود دارد پیام‌های خاصی را به دنیا اعلام می‌کند. وی افزود: انقلاب ماهم نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است وشاید ارزشمندترین و والاترین عنصر عالم تشیع قیام امام حسین (ع) است که با هیچ سخن وکلامی ما نمی‌توانیم سپاسگزاری کنیم بنابراین باید تمام امکانات شهرستان رادرخدمت زائران امام حسین (ع) قرار دهیم. فرماندار پلدختر به لزوم نظم وانظباط در برنامه‌های اربعین اشاره و عنوان کرد: در پلدختربه عنوان قرارگاه و معبرعبور زائران اربعین است بایدتمام ظرفیت‌ها شهرستان را تجمیع کنیم و باتمام توان در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم تا باخاطره خوشی پلدختر را ترک کنند. وی بیان کرد: ادارات خدمات رسان ازجمله اداره برق،گاز،بهداشت و درمان وظایفشان مشخص‌شده و باید درطی این مدت باید به نحو احسن در خدمت زائران باشند. دستیاری تأکید کرد: راه‌اندازی زائرسرا به مدت یک هفته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از 15 تا 21 آبان ماه از اقدامات ستاد اربعین این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، نعمت‌الله دستیاری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین پلدختر که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اربعین بزرگ‌ترین اجتماع انسانی است و علاوه بر اینکه یک فریضه دینی است امروز به خاطر حساسیت‌هایی که وجود دارد پیام‌های خاصی را به دنیا اعلام می‌کند.

وی افزود: انقلاب ماهم نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است وشاید ارزشمندترین و والاترین عنصر عالم تشیع قیام امام حسین (ع) است که با هیچ سخن وکلامی ما نمی‌توانیم سپاسگزاری کنیم بنابراین باید تمام امکانات شهرستان رادرخدمت زائران امام حسین (ع) قرار دهیم.

فرماندار پلدختر به لزوم نظم وانظباط در برنامه‌های اربعین اشاره و عنوان کرد: در پلدختربه عنوان قرارگاه و معبرعبور زائران اربعین است بایدتمام ظرفیت‌ها شهرستان را تجمیع کنیم و باتمام توان در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم تا باخاطره خوشی پلدختر را ترک کنند.

وی بیان کرد: ادارات خدمات رسان ازجمله اداره برق،گاز،بهداشت و درمان وظایفشان مشخص‌شده و باید درطی این مدت باید به نحو احسن در خدمت زائران باشند.

دستیاری تأکید کرد: راه‌اندازی زائرسرا به مدت یک هفته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از 15 تا 21 آبان ماه از اقدامات ستاد اربعین این شهرستان است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید