زائران از حمل مواد غیر مجاز در عراق خودداری کنند

5/5

سفیر ایران در عراق گفت: زائران ایرانی برای حضور در مراسم اربعین باید از حمل هرگونه مواد غیر مجاز و ممنوع خودداری کنند.

سفیر ایران در عراق گفت: زائران ایرانی برای حضور در مراسم اربعین باید از حمل هرگونه مواد غیر مجاز و ممنوع خودداری کنند. ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش وزارت امورخارجه در اقدمات انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده برای سفر زائران به مراسم اربعین، اظهار داشت: کارهای انجام شده برای اربعین دارای دو بخش یکی داخل کشورمان و دیگری داخل عراق است. وی ادامه داد: در داخل عراق تمامی اقدامات مربوط به مراسم پیاده‌روی اربعین بر عهده سفارت کشورمان و نمایندگی‌های مختلف است بنابراین نقش سفارت در انجام هماهنگی‌ها جدی است. ضرورت رعایت قوانین عراق از سوی زائران ایرانی مسجدی گفت: زائران هنگامی که وارد عراق می‌شوند باید قوانین و مقررات این کشور را رعایت کنند و به قوانین بی توجهی نکنند. وی با بیان اینکه زائران ایرانی هرگونه موادی که حملش در عراق ممنوع است را همراه نداشته باشند، تصریح کرد: زائران ایرانی باید در کمال احترام، سلامت، امنیت زیارت خود را انجام دهند و به صورت غیرقانونی وارد عراق نشوند. سفیر ایران در عراق خاطر نشان کرد: خواهش ما از مردم این است که به قوانین عراق دقت کنند و با نظم و انضباط سفر معنوی خود را انجام دهند.

ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش وزارت امورخارجه در اقدمات انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده برای سفر زائران به مراسم اربعین، اظهار داشت: کارهای انجام شده برای اربعین دارای دو بخش یکی داخل کشورمان و دیگری داخل عراق است.

وی ادامه داد: در داخل عراق تمامی اقدامات مربوط به مراسم پیاده‌روی اربعین بر عهده سفارت کشورمان و نمایندگی‌های مختلف است بنابراین نقش سفارت در انجام هماهنگی‌ها جدی است.

ضرورت رعایت قوانین عراق از سوی زائران ایرانی
مسجدی گفت: زائران هنگامی که وارد عراق می‌شوند باید قوانین و مقررات این کشور را رعایت کنند و به قوانین بی توجهی نکنند. وی با بیان اینکه زائران ایرانی هرگونه موادی که حملش در عراق ممنوع است را همراه نداشته باشند، تصریح کرد: زائران ایرانی باید در کمال احترام، سلامت، امنیت زیارت خود را انجام دهند و به صورت غیرقانونی وارد عراق نشوند.

سفیر ایران در عراق خاطر نشان کرد: خواهش ما از مردم این است که به قوانین عراق دقت کنند و با نظم و انضباط سفر معنوی خود را انجام دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید