زائران اربعین در پایانه‌ مرزی مهران از ۹۶ گیت تردد می‌کنند

5/5

مدیر پایانه مرزی شهرستان مهران گفت: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان مهران گفت: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است. به گزارش مهر، کامران بختیاری اظهارداشت: در تلاش هستیم که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند. وی با بیان اینکه ۹۶ گیت در این مرز آماده تردد زائران اربعین است، افزود: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است. بختیاری خاطرنشان کرد: مرز مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین است و همچنین مهمان‌ نوازی مردم ایلام و استقبال از تردد زائران از این مرز با هیچ جای دنیا قابل‌ مقایسه نیست. مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه اولویت تردد زائران اربعین مرز مهران است، خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد کشوری درخواست داریم به این مرز توجه جدی کنند تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم. مدیر پایانه مرزی مهران اضافه کرد: پایانه مرزی مهران نسبت به سال گذشته در ایام اربعین از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار خواهد شد. وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از این مرز در آرامش و راحتی کامل صورت می‌گیرد، افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به‌صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت و آرامش مرز و تردد بدون دغدغه زائران و مسافران در تلاش هستند.

به گزارش مهر، کامران بختیاری اظهارداشت: در تلاش هستیم که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۹۶ گیت در این مرز آماده تردد زائران اربعین است، افزود: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: مرز مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین است و همچنین مهمان‌ نوازی مردم ایلام و استقبال از تردد زائران از این مرز با هیچ جای دنیا قابل‌ مقایسه نیست.

مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه اولویت تردد زائران اربعین مرز مهران است، خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد کشوری درخواست داریم به این مرز توجه جدی کنند تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

مدیر پایانه مرزی مهران اضافه کرد: پایانه مرزی مهران نسبت به سال گذشته در ایام اربعین از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از این مرز در آرامش و راحتی کامل صورت می‌گیرد، افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به‌صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت و آرامش مرز و تردد بدون دغدغه زائران و مسافران در تلاش هستند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید