زائران اربعین استان زنجان از مرز خسروی جابجا می شوند

5/5

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ‌با بیان اینکه زائران اربعین استان زنجان از مرزخسروی جابه‌جا می‌شوند، گفت: هرگونه ثبت نام زایران زنجانی برای اعزام به سایر مرزهای غیرقانونی است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ‌با بیان اینکه زائران اربعین استان زنجان از مرزخسروی جابه‌جا می‌شوند، گفت: هرگونه ثبت نام زایران زنجانی برای اعزام به سایر مرزهای غیرقانونی است. به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان که ویژه اربعین سالجاری و با حضور مسئولین مربوطه در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان برگزار شد، برضرورت برقراری نظم در تردد و رفاه حال زائران اربعین حسینی تاکید کرد. وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد اربعین، استان‌های خروج زائران اربعین حسینی هشت استان کشور شامل اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، زنجان، همدان، کردستان و کرمانشاه محسوب می شود. این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی به کربلای معلی اعزام می شوند. مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه از حداکثر امکانات ناوگان اتوبوسی استان برای ‌انتقال زائران اربعین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغی ستاد اربعین به همه استان‌ها، زائران در زمان برگشت هم باید از مرزهای زمان رفت خود به کشور بازگردند و در این رابطه هیچ‌ استثنائی وجود ندارد. دست نشان تصریح کرد: طبق مهر مندرج در روادید، زائر نمی‌تواند از مرز دیگری وارد یا خارج شود، زیرا هیچ‌گونه سرویسی برای دسترسی به سایر مرزها در استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی نشده است.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان که ویژه اربعین سالجاری و با حضور مسئولین مربوطه در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان برگزار شد، برضرورت برقراری نظم در تردد و رفاه حال زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد اربعین، استان‌های خروج زائران اربعین حسینی هشت استان کشور شامل اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، زنجان، همدان، کردستان و کرمانشاه محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی به کربلای معلی اعزام می شوند.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه از حداکثر امکانات ناوگان اتوبوسی استان برای ‌انتقال زائران اربعین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغی ستاد اربعین به همه استان‌ها، زائران در زمان برگشت هم باید از مرزهای زمان رفت خود به کشور بازگردند و در این رابطه هیچ‌ استثنائی وجود ندارد.

دست نشان تصریح کرد: طبق مهر مندرج در روادید، زائر نمی‌تواند از مرز دیگری وارد یا خارج شود، زیرا هیچ‌گونه سرویسی برای دسترسی به سایر مرزها در استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی نشده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید