راه های “سرپل ذهاب” برای تردد زوار اربعین آماده می شود

5/5

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی زائرین اربعین خبر داد و گفت: در همین راستا مسیر سرپل ذهاب به قره‌بلاغ دو بانده خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی زائرین اربعین خبر داد و گفت: در همین راستا مسیر سرپل ذهاب به قره‌بلاغ دو بانده خواهد شد. اکبر سنجابی در گفت و گو با  ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات مستمر برای آمادگی این شهرستان در ایام اربعین، اظهار کرد: برای رفاه حال زائرین دوبانده شدن جاده‌ها از ورودی حوزه سرپل‌ذهاب تا خروجی قره‌بلاغ را در دستور کار داریم. وی از اعتبار پنج میلیارد تومانی که برای دو بانده کردن سرپل‌ذهاب تا قره بلاغ در نظر گرفته شده هم یاد کرد و افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه تا ایام اربعین به نتیجه برسد. فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: قطعاتی از برگزاره کربلا که در سرپل ذهاب واقع شده نیز در هفته دولت و پیش از ایام اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت. به گفته این مسئول، پل روگذر و زیرگذر ورودی شهر سرپل ذهاب نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. سنجابی با بیان اینکه در بحث اسکان زائرین اربعین عمده تمرکز در کرمانشاه و قصرشیرین است، یادآوری کرد: با این وجود در شهرستان آمادگی اسکان 10 هزار نفر را در شرایط ضروری و برای پشتیبانی داریم. وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در سرپل‌ذهاب برای سالگرد عملیات بازی دراز وجود دارد، آمادگی اسکان 10 هزار نفر را در مدارس، مساجد، مراکز دولتی و … داریم. فرماندار سرپل‌ذهاب از برپایی هفت ایستگاه صلواتی(موکب) در نقاط مختلف از ورودی تا خروجی سرپل‌ذهاب هم خبر داد و تاکید کرد: این ایستگاه‌های صلواتی همگی مربوط به افراد شناسنامه دار است و حتی افرادی که قرار است در ایستگاه‌ها کار کنند هم شناسایی شده هستند. سنجابی یادآوری کرد: رویداد ویژه‌ای که در ایستگاه‌های صلواتی داریم این است که یک ایستگاه متعلق به مردم اهل سنت و یک مورد متعلق به مردم اهل حق است. وی گفت: برای تامین امنیت و رفاه زائرین هماهنگی‌های لازم با نیروهای انتظامی، پلیس راه، نیروهای امدادی و … انجام شده است. به گفته این مسئول، مردم شهرستان سرپل‌ذهاب نیز بی صبرانه در انتظار میزبانی زائرین اربعین هستند.

اکبر سنجابی در گفت و گو با  ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات مستمر برای آمادگی این شهرستان در ایام اربعین، اظهار کرد: برای رفاه حال زائرین دوبانده شدن جاده‌ها از ورودی حوزه سرپل‌ذهاب تا خروجی قره‌بلاغ را در دستور کار داریم.

وی از اعتبار پنج میلیارد تومانی که برای دو بانده کردن سرپل‌ذهاب تا قره بلاغ در نظر گرفته شده هم یاد کرد و افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه تا ایام اربعین به نتیجه برسد.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: قطعاتی از برگزاره کربلا که در سرپل ذهاب واقع شده نیز در هفته دولت و پیش از ایام اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گفته این مسئول، پل روگذر و زیرگذر ورودی شهر سرپل ذهاب نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سنجابی با بیان اینکه در بحث اسکان زائرین اربعین عمده تمرکز در کرمانشاه و قصرشیرین است، یادآوری کرد: با این وجود در شهرستان آمادگی اسکان 10 هزار نفر را در شرایط ضروری و برای پشتیبانی داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در سرپل‌ذهاب برای سالگرد عملیات بازی دراز وجود دارد، آمادگی اسکان 10 هزار نفر را در مدارس، مساجد، مراکز دولتی و … داریم.

فرماندار سرپل‌ذهاب از برپایی هفت ایستگاه صلواتی(موکب) در نقاط مختلف از ورودی تا خروجی سرپل‌ذهاب هم خبر داد و تاکید کرد: این ایستگاه‌های صلواتی همگی مربوط به افراد شناسنامه دار است و حتی افرادی که قرار است در ایستگاه‌ها کار کنند هم شناسایی شده هستند.

سنجابی یادآوری کرد: رویداد ویژه‌ای که در ایستگاه‌های صلواتی داریم این است که یک ایستگاه متعلق به مردم اهل سنت و یک مورد متعلق به مردم اهل حق است.

وی گفت: برای تامین امنیت و رفاه زائرین هماهنگی‌های لازم با نیروهای انتظامی، پلیس راه، نیروهای امدادی و … انجام شده است.

به گفته این مسئول، مردم شهرستان سرپل‌ذهاب نیز بی صبرانه در انتظار میزبانی زائرین اربعین هستند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید